کار سخت سردار در لورکوزن

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_j0eozoh4.jpgسرخیو آریباس یکی از بازیکنان مورد توجه رئال مادرید در تابستان امسال است. آینده او هنوز مشخص نیست و باشگاه‌های زیادی هستند که به این بازیکن جوان علاقه دارند. یکی از آنها بایرلورکوزن است که با درخواست صریح ژابی آلونسو شرایط جذب این بازیکن را جویا شده است.
به گزارش "همدان فوتبال"، سرمربی اسپانیایی که یکی از ستاره‌های فراموش‌نشدنی خط میانی رئال مادرید است، برای تقویت خط حمله تیمش به سرخیو آریباس علاقه‌مند است و طی روزهای اخیر تماس‌هایی برای جذب او برقرار شده است. طبق گزارش رلوو، این پیشنهاد زمینه خوبی برای پیشرفت آریباس خواهد بود و او در حال حاضر نمی‌تواند به حضور در ترکیب اصلی رئال امیدوار باشد. آریباس با زدن ۲۱ گل و ارسال ۷ پاس گل در فصل گذشته، مهره اصلی رئال کاستیا بود و همین موجب شده تا در تابستان امسال باشگاه‌های زیادی شرایط خرید او را بررسی کنند.
ژابی آلونسو با انتقال این مهاجم جوان به لورکوزن یک رقیب جدید برای سردار آزمون معرفی خواهد کرد. مهاجم ملی‌پوش ایرانی اخیراً در تمرینات پیش فصل دچار آسیب‌دیدگی شد و زمان بازگشت او به تمرینات در حال حاضر و به طور دقیق مشخص نیست. آزمون البته اگر مصدوم نمی‌شد، به احتمال فراوان فصل را با حضور در ترکیب اصلی لورکوزن آغاز می‌کرد اما حالا دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن