هواداران یک تیم خاص در انتظار معرفی وزیر جدید؛ وضعیت باشگاه‌ها تغییر می‌کند؟

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_250720231690314197.jpegحمید سجادی که چندی پیش با سانحه سقوط بالگرد دچار آسیب جدی شده بود، اکنون در آستانه موافقت استعفایش از سوی رییس جمهور قرار گرفته است.
به گزارش "همدان فوتبال"، سجادی، از شهریور سال ۱۴۰۰ کار خود را در وزارت ورزش آغاز کرد و از همان ابتدا با چالش بزرگی به نام کرونا مواجه بود. خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس از همان روز نخست جزو دغدغه‌های بزرگ وزیر بود و تا روزهای پایانی کار سجادی نیز او با این چالش دست و پنجه نرم می کرد. البته آنطور که فکر می‌کرد شرایط در خصوص سرخابی‌ها خوب پیش نرفت و اختلافات با سازمان خصوصی و حذف این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا جزو اتفاقاتی بود که حسابی سجادی را زیر تیغ انتقادات برد.
به همین بهانه خبرورزشی از مخاطبان خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی بگویند که آیا تغییر وزیر ورزش تاثیری در بهبود وضعیت باشگاه‌ها دارد یا خیر. با گذشت چند ساعت و ثبت بیش از ۳۳ هزار رای بیش از ۵۵ درصد از اهالی فوتبال این تغییر را موثر می‌دانند و ۴۴ درصد از آن‌ها نیز امیدی به مطلوب‌تر شدن شرایط ندارد.
این نظرسنجی به مدت ۲۴ ساعت همچنان در صفحه اصلی سایت خبرورزشی فعال خواهد بود و شما نیز می‌توانید نظر خود را در این خصوص ثبت کنید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن