جدال حساس علیصدر با کشاورز قزوین

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpg

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته یک برای تثبیت جایگاه خود در جدول جدال سختی را با کشاورز قزوین دارد.


به گزارش "همدان فوتبال"، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به هفته پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها برای رسیدن به جمع مدعیان و همچنین بقا در لیگ دسته یک تلاش زیادی را از خود نشان می‌دهند.

 

تیم فوتسال علیصدر همدان که عملکرد خوبی نسبت به هزینه و جذب نفراتی که در اختیار داشته گرفت در نخستین حضورش در لیگ دسته یک عملکرد خوبی داشته است .


تیم علیصدر در تابستان امسال موفق شد با تلاش فراوان ضمن قهرمانی در لیگ دسته دوم جواز حضور در لیگ دسته یک اخذ و نخستین حضور خود را در سطح لیگ یک فوتسال جشن بگیرد.


رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال کشور، با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند و از هر گروه یک تیم سقوط کند .


در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنا خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه میکرد .


سیاست مدیران باشگاه علیصدر توجه به بازیکنان بومی لیگ 2 خود و استفاده از تجربیات بازیکنان سطح بالاتر غیر بومی بوده که با هدایت علیرضا خسروی مربی کاربلد و باتجربه و دارای سابقه فعالیت در تیم‌های لیگ برتری، موفق شدند نتایج خوبی را کسب کنند.


علیصدری‌ها امسال به دلایل مختلف در هیچ مسابقه‌ای نتوانستند از تمام توان خود استفاده کنند؛ بازیکنان این تیم به علت خستگی مفرط ، مصدومیت یا محرومیت در اختیار کادر فنی تیم نبودند و این موضوع باعث شد تا نماینده فوتسال همدان به موفقیت بهتری از عملکرد کنونی خود دست پیدا نکند.


لیگ دسته یک امسال رفته‌رفته به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و رقابت سخت و نزدیکی در گروه یک این رقابت‌ها برای رسیدن به مرحله پلی‌آف بین 6 تیم گروه 9 تیمی وجود دارد که این موضوع در دو هفته پایانی جذابیت زیادی برای بازی‌ها ایجاد کرده است.


تیم علیصدر همدان که  خیالش از حضور در لیگ دسته یک راحت شده است برای بهبود بخشیدن به وضعیت خود در جدول گروه دو بازی در همدان و شیراز باید برابر رقبای خود انجام دهد.


در یکی از این مسابقات تیم کشاورز قزوین که یکی از تیم‌های مدعی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف است به دنبال کسب پیروزی در همدان و همچنین انتقام باخت دور رفت مقابل تیم علیصدر به میدان خواهد رفت.


این بازی از هر نظر برای هر دو تیم قابل توجه است و برد در این مسابقه ارزش زیادی برای تیم پیروز میدان دارد و این موضوع حساسیت زیادی را برای این بازی متصور شده است.


حساسیت این بازی به گونه‌ای است که تیم‌های پکیج ایساتیس یزد و پرسپولیس بهزیستی تهران و همچنین کاشی نیلواصفهان ضمن تمرکز به بازی خودشان نگاه خاصی به این بازی در همدان و پیگیر شدید نتیجه این مسابقه هستند.


تیم علیصدر در این فصل نشان داده در بازی‌های خانگی با استفاده از شرایط میزبانی و با در اختیار داشتن یک سالن مجهز و استاندارد فضای پراسترسی را برای میهمانان خود مهیا کرده است.


شاگردان علیرضا خسروی فردا بازی سختی را باید برابر تیم مدعی کشاورز قزوین در پیش دارند که قطعاً با استفاده از غیرت و هماهنگی که بین بازیکنان این تیم به وجود آمده است شرایط برای نتیجه‌گیری و بهبود وضعیت علیصدر در جدول فراهم شود.


بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین علیصدر همدان و کشاورز قزوین را محمد حیرتی (سرداور)، مهدی مرشدی(کمک‌داور)، حمید دهقانپور( داور سوم) و هادی ترابی (وقت‌نگهدار) را بر عهده دارند که همچنین فردوس معصومی نظارت بر کار داوران را انجام می‌دهد.


تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 17 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مقابل تیم کشاورز قزوین با 26 امتیاز در جایگاه سوم این گروه جاخوش کرده است.


در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یکم فوتسال کشور مسابقه بین تیم‌های علیصدر همدان کشاورز قزوین روز پنج‌شنبه 24 بهمن از ساعت 14 در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزاری می‌شود.

 


 

نظرات   

 
0 #4 فوتسالي 1392-12-08 13:56
سجاد عزيز --- هيچكس تو همدان فوتسال نميفهمه تو كه ميفهمي بگو مقاومت هم مثل عليصدر از ليگ 2 رفت ليگ 1 والان توي پلي آف بايد بازي كنه اونم مثل عليصدر زمان داشت-اونا جاي اكسيژن فوتسال تنفس كردند كه مدعي شدن براي ليگ يرتر؟؟؟ اكثر تيمها وبلاگ يا وب سايت دارن وشروع جدي تمرينات براي ليگ1 بازيكنانشون معلومه برو بخون- اوني كه شارژت كرده انقد شعور نداشته بهت اطلاعات درست هم بده كه خراب نشي :h
 
 
-6 #3 سجاد 1392-12-05 21:26
آقای فوتسالی اگه فرق 6ماه تمرین تیم با 50روز را نمی فهمی دیگه حرف نزن . شما دم از علیصدر میزنی یا از حسینی لیگ برتری .
 
 
+28 #2 فوتسالي 1392-11-23 23:28
جناب همدان فوتبال مگر فرصت 50 روزه را مسئولين غليصدر براي آمادگي ناكافي ندانستند؟ كدام كارشناس ورزشي اين فرصت را كم ميداند؟ مگر تيمهاي ديگر درچه شرايطي آماده شدند؟ مگر نتايج بد اول فصل به نا آماده بودن ربط داده نشد؟نتايج بد بعدي به داور وبي تجربگي وغيره؟
 
 
+27 #1 فوتسالي 1392-11-23 23:24
جناب همدان فوتبال حذف نظرات در راستاي حمايت از فوتسال بوده يا حمايت كور از عليصدر(نظرات بازي با تاسيسات)؟؟؟؟؟؟؟؟ هركس كه دل در گرو پيشرفت فوتسال استان دارد دلش با موفقيت عليصدر است ولي حمايت كور باعث گمراهي ميشود.تيمهاي اين گروه كه اكثر بازيهايشان را ديديم چيزي از عليصدر وبازيكنانش بيشتر نداشتند.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن