مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان خبر داد؛

میهمانی علیصدر در جام حذفی برابر تأسیسات دریایی

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpgمدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان از رویارویی این تیم در رقابت‌های جام حذفی کشور با تیم لیگ برتری تأسیسات دریایی تهران خبر داد.


فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر همدان که در حال حاضر در رقابت‌های لیگ دسته یک مشغول به فعالیت است بنا بر تصمیم کادرفنی و مدیریت در مسابقات جام حذفی هم شرکت خواهد کرد.

 

وی افزود: تیم علیصدر در رقابت‌های لیگ عملکرد نسبتاً خوبی داشته و با وجود بازیکنان محروم و مصدومی که در طول فصل با آن مواجه شده توانسته وضعیت خود را در جدول گروه بهبود ببخشید و با کسب امتیازات لازم خود را در لیگ یک ابقا کند.


مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: تیم علیصدر در جام حذفی در چهار مرحله قبلی با قرعه استراحت و همچنین انصراف حریفان توانسته در جمع 16 تیم برتر این مسابقات قرار بگیرد.


وی ابراز داشت: در مرحله اول و دوم تیم علیصدر با قرعه استراحت روبرو شد و در دور سوم با انصراف تیم نیک اندیش اصفهان و همچنین عدم حضور تیم لیگ برتری شهید منصوری قرچک در همدان سه بر صفر در مرحله چهارم برنده اعلام شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.


گل‌محمدی با بیان اینکه تیم علیصدر با وجود خستگی از سفر جمعه گذشته خود از مشهد امروز به تهران سفر می‌کند تصریح کرد: بنا بر تصمیم کادرفنی تیم علیصدر عصر امروز در سالن شهید دستگردی تهران محل برگزاری مسابقه تمرین سبکی را برگزار خواهند کرد.


وی یادآور شد: تیم علیصدر در این بازی با همه توان خود به میدان خواهد رفت تا ضمن نشان دادن ظرفیت فوتسال استان در سطح جام حذفی رویارویی قابل قبولی را با یک تیم لیگ برتری داشته باشند.


مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال علیصدر همدان با اشاره به اینکه هفته سختی از نظر فشردگی مسابقات روبرو هستیم گفت: در این هفته دو مسابقه سنگین باید در جام حذفی و در مسابقات لیگ انجام بدیم که سختی‌های خاص خود را به بازیکنان و کادرفنی تحمیل خواهد کرد.

 

تیم فوتسال علیصدر همدان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی عصر فردا دوشنبه 21 بهمن ماه از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف تیم لیگ برتری تأسیسات دریایی تهران برود.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن