در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد؛

میهمانی علیصدر همدان در مشهد

b_150_100_16777215_00_images_stories_alisadr-footsal_2.jpgتیم فوتسال علیصدر همدان برای نخستین بار از ابتدای فصل با تمام نفرات و بازیکنان به مصاف حریف مشهدی خود می‌رود .


به گزارش "همدان فوتبال"، رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی و حساس خود رسیده و همه تیم‌ها برای رسیدن به مرحله پلی‌آف و همچنین جلوگیری از سقوط شرایط حساسی را پیش‌ رو دارند.


تیم علیصدر همدان نماینده فوتسال استان امسال سعی کرده بتواند با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی شرایط خوبی را برای خود به وجود آورده و خود را در بین تیم‌های مطرح فوتسال ایران معرفی کند.


رقابت‌های فوتسال دسته یک فوتسال امسال بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.


در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.


علیصدری‌ها که امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم موفق شدند جواز حضور در لیگ دسته یک را بگیرند با ناکامی‌های زیادی لیگ را شروع کردند اما از هفته پنجم دور رفت با شکست تیم قدرتمند پرسپولیس بهزیستی موفق شد روال نتیجه‌گیری خود را آغاز کند.


علیصدری‌ها با حفظ شالکه اصلی تیم خود که در لیگ دسته 2 حضور داشت سعی کردند با اضافه کردن چند بازیکن، تیمی را در حد لیگ دسته یک بسته و برای حفظ آبروی فوتسال همدان به میدان بروند.


در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته یک به دلیل دیر شروع کردن تمرینات شاگردان علیرضا خسروی نتوانستند نتایج خوبی را بگیرند و از هفته ششم و بعد از باخت سنگین برابر تیم مقاومت کرمان شرایط این تیم روز به روز بهتر از قبل شده است.


دو برد متوالی برابر ایران‌جهان مشهد و کشاورز قزوین و یک تساوی خانگی مقابل برق شیراز کارنامه خوبی را برای علیصدر در دور رفت رقم زد.


در دور برگشت با اضافه شدن علی تسلیمان و مهرداد صادقی علیصدری‌ها موفق شدند شرایط به مراتب بهتری را نسبت به دور رفت پیدا کردند و موفق شدند در هفته‌های ابتدایی با برد برابر تیم برنای خوزستان شکست‌‌ناپذیری خود را حفظ کنند.


مصدومیت‌های مکرر و محرومیت به دلیل سه‌اخطاره شدن بازیکنان علیصدر باعث شد تا در چند هفته تنها با هفت یا هشت بازیکن به مصاف حریفان برود و این موضوع موجب شد تا افت محسوس را این تیم به خود ببیند.


شکست نزدیک در یزد و مقابل تیم پکیج ایساتیس یزد روند شکست‌‌ناپذیری علیصدر را از بین برد و باعث شد تا این تیم بعد از هفته‌ها طعم باخت را بچشد.


در هفته شانزدهم تیم علیصدر برای نخستین بار همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و تنها امید بهرامی که به دلیل مسائل پیش آمده در یزد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون با محرومیت مواجه شده در ترکیب اصلی نماینده فوتسال همدان نیست.


مصاف دو تیم همسایه جدولی برابر هم در مشهد جذابیت خاصی دارد و هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت.


مشهدی‌ها به دنبال انتقام دور رفت از علیصدری‌ها هستند و شاگردان علیرضا خسروی در پی کسب یک پیروزی ارزشمند در خارج از خانه هستند، باید منتظر شد و دید کدامیک از این مربیان می‌توانند موفق‌تر عمل کنند؟


بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه بین ایران جهان مشهد و علیصدر همدان را امیربهنام حسینی نقوی (سرداور)، ایمان باستان (کمک داور)، حمید صداقت (داور سوم) و کیوان همایونی (وقت نگهدار) بر عهده دارند و نظارت بر کار تیم داوری را منصور سبزواری انجام خواهد داد.


تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 15 تیم فوتسال علیصدر همدان با کسب 17 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم ایران جهان مشهد با کسب 6 امتیاز در جایگاه هشتم جدول جا خوش کرده است.

 

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ فوتسال دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه ایران جهان مشهد و علیصدر همدان روز جمعه 18 بهمن از ساعت 15 در سالن ورزش شهید فیاض‌بخش برگزار خواهد شد.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن