تساوی علیصدر در آخرین بازی خانگی

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgتیم فوتسال علیصدر همدان در آخرین بازی خانگی برابر حریف قزوینی خود متوقف شد تا تکمیل کننده اتفاقات جالب هفته 17 لیگ دسته یک فوتسال ایران باشد .


به گزارش "همدان فوتبال"، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک فوتسال ایران به هفته ماقبل پایانی خود رسیده و همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در این هفته جدال دیدنی و تماشایی با هم داشتند و تنها تیم برق شیراز در گروه یک فارغ از این اتفاقات بود.

 

در همدان تیم فوتسال علیصدر همدان که برای بهبود وضعیت خود در جدول گروه یک از تیم مدعی و قدرتمند کشاورز قزوین پذیرایی می‌کرد در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود بازی برد را با تساوی عوض کرد تا آخرین میزبانی خود را با تساوی به پایان برساند.


در این بازی حساس که در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار شد علیرضا مهربانیان و محمد اصلانی دو بازیکن همدانی تیم علیصدر برای تیم‌شان گلزنی کردند و برتری مطلق را همانند بازی رفت به حریف قزوینی خود دیکته کردند.


اما استفاده از ترکیب پنج نفره باعث شد تا در دقایق پایانی خستگی از سفر مشهد و مسابقه جام حذفی به بازیکنان علیصدر قالب شود و نتوانند بازی خوبی را ارائه دهند تا در نهایت بازی با گل‌های کاظم محمدی به تساوی منجر شد و هر دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کردند.


اتفاقات زیادی در هفته 17 لیگ دسته یک به خصوص در گروه اول این رقابت‌ها اتفاق افتاد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف به هفته پایانی کشیده شود.


در این هفته بازی حساس و مهم پرسپولیس بهزیستی تهران و پکیج ایساتیس یزد با برتری سه بر یک تیم یزدی به پایان رسید تا این تیم بدون دردسر و با اقتدار و با کسب 31 امتیاز به مرحله پلی‌آف صعود کرد.


در دیگر بازی حساس این گروه تیم کاشی‌ نیلو اصفهان چهار بر سه مقاومت کرمان را از پیش رو برداشت تا همچنان برای صعود به مرحله نهایی امید داشته باشد.


باخت شش بر دو برای خوزستان برابر تیم قعر جدولی و سقوط کرده ایران جهان مشهد از اتفاقات این هفته لیگ دسته یک بود که وضعیت تیم خوزستانی را بدتر از قبل کرد.


بنا بر تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در این فصل لیگ دسته یک تیم‌های هشتم و نهم هر گروه به لیگ پایان‌تر سقوط می‌کنند و تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده مرحله پلی‌آف هستند.


هفته هجدهم لیگ دسته یک به خصوص در گروه یک بسیار اهمیت دارد و سه تیم مدعی پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی نیلو اصفهان و کشاورز قزوین برای حضور در مرحله پلی‌آف امید زیادی دارند و این بر حساسیت بازی‌های این هفته افزوده است.


در دیگر گروه لیگ دسته یک فوتسال تیم مقاومت البرز با 35 امتیاز صعود خود را به مرحله بعد از سه هفته زودتر قطعی کرده و سه تیم نیک اندیش اصفهان، پنت‌هاوس و فردوسی مشهد برای رسیدن به جایگاه دوم این گروه در هفته پایانی جدال سختی را خواهند داشت.


تیم‌های نفت امیدیه و آتش‌نشانی کاشان هم تیم‌های سقوط‌ کننده به لیگ دسته دو از این گروه هستند.


تا پایان هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتسال تیم علیصدر همدان با کسب 18 امتیاز در رده هفتم گروه یک این رقابت‌ها جا خوش کرده و در آخرین مصاف این فصل خود باید برابر تیم قعرنشین برق شیراز به میدان برود.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن