شکار شاهین کرمانشاه در همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgدر هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک شاهین کرمانشاه را درهم بکوبد.

به گزارش "همدان فوتبال"، در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) در یک دیدار بسیار حساس تیم‌های فوتسال علیصدر همدان و شاهین کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند.

دربی تیم‌های غرب کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم برای کسب برد به میدان آمده بودند از این نظر کمیته داوران از داورهای با تجربه‌ای برای این دیدار استفاده کرده بود.

علیصدر با توجه به شکست سنگین هفته گذشته برابر آذرخش بندرعباس در این بازی برای گرفتن امتیاز به میدان آمده بود تا شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارد.

در این دیدار علیصدر وحید روحی دروازه‌بان اصلی خود را در اختیار نداشت و به علت مصدوم بودن دروازه‌بان دوم به اجبار از دروازه‌بان سوم خود معین کدخدا استفاده کرده بود.

با آغاز بازی علیصدر حملات گسترده خود را بر روی دروازه تیم کرمانشاهی آغاز کرد و باز هم مانند بازی‌های گذشته یکی پس از دیگری موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

تیم شاهین کرمانشاه نیز با توجه فیزیک بازیکنان خود بازی خوبی را ارائه داد و با پرس بازیکنان علیصدر سعی بر کنترل بازی داشتند.

اولین گل دیدار بر روی خلاقیت دو بازیکن تکنیکی علیصدر وحید شانه‌ای کاپیتان این تیم و حمید نجاتی در دقیقه هشت به ثمر رسید.

بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود علیصدر به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم علیصدر برای افزایش تعداد گل‌های خود و شاهین برای جبران گل خورده به میدان آمدند.

در دقیقه 20 بازی وحید شانه‌ای گل دوم را به سود علیصدر به ثمر رساند بعد از این گل بازیکنان شاهین یکپارچه حمله شدند تا اینکه یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

با نزدیک شدن فاصله گل‌ها به یکدیگر شاهین بازی انتحاری انجام داد تا بازی را به تساوی بکشاند اما گل دقیقه 38 حمید نجاتی آب سردی بود بر پیکر تیم کرمانشاه تا سرمربی این تیم مجبور شود به جای دروازه‌بان خود یک بازیکن به میدان بفرستد.

اما کاپیتان وحید شانه‌ای در دقیقه 39 گل چهارم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 4 بر یک به سود علیصدر همدان خاتمه پیدا کند.

همانند بازی‌های فوتبال همدان و کرمانشاه که از حاشیه‌های زیادی برخوردار است این بار در فوتسال این حاشیه اتفاق افتاد که با پا درمیانی نیروی انتظامی این حاشیه‌ها به اتمام رسید.

علیصدر در هفته هفتم با پیروزی بر شاهین کرمانشاه با اقتدار با 18 امتیاز در صدرجدول گروه جنوب باقی ماند.

نتایج هفته هفتم لیگ دسته دوم گروه جنوب:

علیصدر همدان 4 ـ شاهین کرمانشاه یک

برنا خوزستان یک ـ مس رفسنجان

مقاومت شهرکرد یک ـ آذرخش بندرعباس 3

میلاد نورمرکزی 5 ـ اشترانکوه ازنا 3

جدول لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب:

1-علیصدر همدان 18 امتیاز

2-آذرخش بندرعباس 14 امتیاز

3-برنا خوزستان 13 امتیاز

4-مس رفسنجان 12 امتیاز

5-شاهین کرمانشاه 11 امتیاز

6-شاهین لردگان 10 امتیاز

7-کیان سپهر اصفهان 9 امتیاز

8-میلاد نور مرکزی 6 امتیاز

9-مقاومت شهرکرد 4 امتیاز

10- اشترانکوه ازنا 0 امتیاز

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن