علیصدر از مس، طلا ساخت

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgدر هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در یک مصاف خارج از خانه با نتیجه سه بر دو مس رفسنجان را شکست داد.

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته هفتم با شکست شاهین کرمانشاه در همدان روحیه بسیار خوبی را کسب کرد تا با انگیزه مضاعف در هفته هشتم به مصاف تیم سرسخت مس رفسنجان برود.

شکست تیم رفسنجان در خانه برابر با قهرمانی علیصدر در نیم فصل اول بود به همین علت بازیکنان و کادر فنی این تیم در طول هفته چندین بار فیلم بازی‌های این تیم را آنالیز کرده بودند و با شناخت از نقاط ضعف و قوت این تیم به رفسنجان سفر کردند.

با جدا شدن سیدقاسم حسینی سرمربی علیصدر از کادر فنی، مدیرعامل این تیم با درایت خود علیرضا خسروی مربی با سابقه لیگ برتری را به کادر فنی این تیم اضافه کرد و این مربی با قرار گرفتن در کنار مرتضی عظیمی و حمید شانه‌ای باعث این شد تا قدرت فنی تیم افزایش و نبود حسینی در این تیم کمتر احساس شود.

در این بازی علیصدر همدان کاپیتان خود وحید شانه‌ای و امید بهرامی بازیکن اثرگذار خود را در اختیار نداشت نبود این دو بازیکن نگرانی‌هایی را قبل به وجود آورده بود همچنین جدا شدن اجباری امین وکیلی نیز شرایط این تیم را به نظر می‌رسید در این بازی کمی دشوار کند.

در این هفته بازی‌های حساسی رقم می‌خورد مصاف تیم کیان اصفهان و برنا خوزستان، شاهین کرمانشاه و آذرخش بندرعباس، شاهین لردگان و اشترانکوه ازنا و میلاد نور مرکزی و مقاومت شهرکرد به حساسیت‌های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب افزوده بود.

اتفاق جالب توجه در بازی مس رفسنجان و علیصدر هتریک حمید نجانی بود که این بازیکن بومی همدان موفق شد در دقایق 21، 28 و 30 دروازه مسی‌ها را فرو بریزد و در مقابل مس موفق شد تنها دو گل از سه گل خورده را جواب دهد.

علیصدر با این برد 21 امتیازی شد و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم فوتسال به عنوان قهرمان گروه جنوب شناخته شد.

نتایج هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب:

شاهین لردگان 7 _ اشترانکوه ازنا 3 امتیاز

میلاد نور مرکزی 4 _ مقاومت شهرکرد 2 امتیاز

شاهین کرمانشاه 2 _ آذرخش بندعباس 2 امتیاز

علیصدر همدان 3 _ مس رفسنجان 2 امتیاز

کیان اصفهان 3 _ برنا خوزستان 0 امتیاز

جدول رده‌بندی هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب:

1-علیصدر همدان 21 امتیاز

2-آذرخش بندرعباس 15 امتیاز

3-برنا خوزستان 13 امتیاز

4-شاهین لردگان 13 امتیاز

5-مس رفسنجان 12 امتیاز

6-کیان سپهر اصفهان 12 امتیاز

7-شاهین کرمانشاه 12 امتیاز

8-میلاد نور مرکزی 6 امتیاز

9-مقاومت شهرکرد 9 امتیاز

10- اشترانکوه ازنا 0 امتیاز

نظرات   

 
0 #1 alvand 1392-02-24 23:47
مديريت كنار زمين بزرگترين مشكل تيم عليصدر است كه عظيمي كم تجربه كه مواقعي در بازي حل ميشود توانايي آن را ندارد ودر بازيهاي حساس مثل كيان رفت وبرگشت-برنا- لردگان-نور اراك-آذرخش ديده خواهد شد.ودر بازي با كرمانشاه بوضوح ديده شد ودخالتهاي احساسي آحسيني وآ خسروي كمك به حفظ نتيجه كرد.هرچند هنوز آثار حضور يك مربي ليگ برتري در بازي به چشم نميايد
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن