دربی فوتسالی غرب کشور در همدان رقم می‌خورد

b_150_100_16777215_00_images_stories_footsal-mesdaghi.jpgدر هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود که دربی فوتسالی غرب کشور در همدان رقم می‌خورد.

به گزارش "همدان فوتبال"، باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان در سال 1384 در رشته فوتسال تأسیس و اکنون با گذشت هشت سال در رشته‌های فوتسال، کبدی و تنیس روی میز در سطح استان و کشور فعالیت دارد.

نگاهی به عملکرد تیم فوتسال علیصدر همدان در فصل گذشته

در فصل گذشته علیصدر همدان با سرمربیگری مهدی امینی نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و تا یک قدمی صعود به لیگ دسته اول هم پیش رفت اما در دیدار پلی‌آف ناکام عمل کرد و نتوانست جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند.

با انصراف تیم ماکوجوان به دلیل مشکلات داخلی از حضور در لیگ یک، بنا بر تصمیم فدراسیون دو تیم سوم از هر گروه باید برای حضور در لیگ دسته اول یک دیدار پلی‌آف را برگزار می‌کردند.

علیصدر در گروه شمال و پکیج ایساتیس یزد از گروه جنوب باید این دیدار را برگزار می‌کردند.

بازی در ساوه برگزار شد که در طول بازی با نتیجه سه بر سه صفر مساوی شدند که در نهایت در ضربات پنالتی علیصدر بازی را به ایساتیس یزد واگذار کرد تا از صعود به لیگ دسته اول باز بماند.

تیم فوتسال علیصدر همدان نخستین سال حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تجربه می‌کرد و با این حال با بازیکنان بومی و مدیریت عبدالرضا رضاییان توانست نتایج مطلوبی را کسب کند.

درخشش تیم فوتسال علیصدر در فصل جاری

تیم فوتسال علیصدر همدان در این فصل با تجربه‌هایی که از  فصل گذشته کسب کرده بود با مدیریت عبدالرضا رضاییان قدم به میدان مسابقات گذاشت.

این تیم با سرمربیگری سیدابوالقاسم حسینی مسابقات را آغاز کرد.

تیم فوتسال علیصدر در چهار هفته ابتدای لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب با سرمربیگری حسینی اشترانکوه ازنا را با نتیجه سه بر دو، میلاد نور مرکزی را با یک گل، شاهین لردگان را دو بر یک و  برنا خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

بعد از این هفته حسینی بنابر دلایل شخصی، مجبور به استعفا از تیم فوتسال علیصدر همدان شد تا علیصدر کمی دچار حاشیه شود اما مدیریت مدیرعامل این تیم در این واقعه باعث شد تا علیصدر زیاد دچار مشکل نشود.

در هفته پنجم مرتضی عظیمی دستیار حسینی به عنوان سرمربی موقت در این تیم بر روی نیمکت مربیگری علیصدر نشست که در دیدار برابر مقاومت چهارمحال و بختیاری موفق شد با نتیجه پنج بر یک این تیم را شکست دهد.

اما نوار بردهای علیصدر در هفته ششم در بندرعباس پاره شد و بنابر صحبت‌های مدیرعامل این تیم تنها غرور باعث این باخت شد.

از هفته پنجم زمزمه‌هایی مبنی بر اضافه شدن یک مربی سرشناس به تیم فوتسال علیصدر شنیده می‌شد تا اینکه بعد از باخت این تیم در بندرعباس مدیرعامل علیصدر همدان در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی فارس همدان علیرضا خسروی را به عنوان مشاور فنی این تیم معرفی کرد که از مربیان خوش سابقه لیگ برتری است.

در فصل جاری تیم فوتسال علیصدر همدان با تمام قدرت برای صعود به لیگ دسته اول بسته شده است، این تیم از تمام ابزار برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار است که از بازیکنان و کادر فنی بسیار قدرتمند سود می‌برد.

رضاییان مدیرعامل این تیم نیز با استفاده از تمام تجربیات خود در راه صعود علیصدر به لیگ دسته اول تمام توان خود را به کار گرفته است.

همچنین شرکت سیاحتی علیصدر همدان و مدیرعامل این شرکت و اعضای هیئت مدیره با قدرت تمام از تیم فوتسال علیصدر حمایت مادی و معنوی لازم را انجام داده‌اند.

در هفته هفتم دربی فوتسالی غرب کشور

مصاف تیم‌های همدانی و کرمانشاهی در فوتبال بسیار در نوع خود حساس محسوب می‌شود و چندین سال این دو استان با تیم‌های پاس و راهیان کرمانشاه (شیرین فراز سابق) با یکدیگر کری‌خوانی می‌کنند.

اما این بار باید شاهد دربی فوتسالی غرب کشور بین دو تیم علیصدر همدان و شاهین کرمانشاه باشیم که قطعاً نتیجه این بازی برای دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

شاهین کرمانشاه نیز تا به این هفته نتایج نسبتاً خوبی را کسب کرده و با 11 امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) و علیصدر همدان با 15 امتیاز یکه‌تاز این گروه است.

شاهین کرمانشاه نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته دوم فوتسال را تجربه می‌کند.

این بازی ساعت 16 روز جمعه 13 اردیبهشت در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود که تماشای بازی برای هواداران رایگان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن