غرور نوار بردهای پیاپی علیصدر همدان را پاره کرد

b_150_100_16777215_00_images_stories_futsal.jpgدر هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب علیصدر همدان میهمان تیم آذرخش بندرعباس بود که بعد از پنج هفته کسب برد، نوار پیروزی‌های این تیم را غرور بی‌جا پاره کرد و علیصدر برابر میزبان خود با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش "همدان فوتبال"، علیصدر همدان که در پنج هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال با کسب نتایج درخشان تیم‌های اشترانکوه ازنا لرستان، میلاد نور مرکزی، شاهین لردگان، برنا خوزستان و مقاومت چهارمحال و بختیاری را شکست داده بود در هفته ششم میهمان تیم بندرعباسی آذرخش بود.

بازی‌های این هفته لیگ دسته دوم فوتسال در گروه جنوب از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود و به علت نزدیک بودن فاصله امتیازی تیم‌ها، برد یا باخت باعث تغییرات عمده در جدول رده‌بندی می‌شد.

تیم فوتسال علیصدر به علت مسافت طولانی همدان تا بندرعباس چند روز زودتر با سفر به تهران و از آنجا با قطار راهی بندرعباس شدند و همین موضوعی نگران‌کننده بود تا بدن‌های خسته بازیکنان برای این تیم دردسرساز شود.

همچنین استقبال بد بندرعباسی‌ها از تیم علیصدر همدان و قرار ندادن سالن مناسب برای تمرین قبل از بازی نیز نگرانی‌های همدانی‌ها را دوچندان کرده بود.

با آغاز بازی در نیمه اول علیصدر موقعیت‌های خوبی را از دست داد اما بازی ضعیف این تیم در نیمه دوم باعث شد تا نخستین شکست علیصدر بعد از پنج هفته رقم بخورد.

گل‌های این دیدار را محمد حسینی‌نژاد دو گل و بهزاد میری‌زاده برای آذرخش به ثمر رساندند تا علیصدر با نتیجه سنگین سه بر صفر برابر تیم بندرعباسی تن به شکست دهد.

غرور کاذب بازیکنان علیصدر همدان در این باخت بی‌تأثیر نبوده است.

گفتنی است؛ علیصدر همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان میزبان تیم شاهین کرمانشاه است.

این بازی جمعه 13 اردیبهشت ماه در ساعت 16 برگزار می‌شود.

نتایج هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال گروه جنوب:

شاهین‌کرمانشاه 2 -- برنا خوزستان یک

آذرخش بندرعباس 3 -- علیصدر همدان صفر

مس رفسنجان 3 -- شاهین لردگان 4

اشترانکوه ازنا یک -- مقاومت شهرکرد 4

کیان سپهر اصفهان 4 -- میلاد نورمرکزی 4

جدول لیگ دسته دوم فوتسال کشور ( گروه جنوب )

1-علیصدر همدان 15 امتیاز

2-برنا خوزستان 12 امتیاز

3-مس رفسنجان 11 امتیاز

4-آذرخش بندرعباس 11 امتیاز

5-شاهین کرمانشاه 11 امتیاز

6-کیان سپهر اصفهان 9 امتیاز

7-شاهین لردگان 7 امتیاز

8-مقاومت شهرکرد 4 امتیاز

9-میلاد نورمرکزی 3 امتیاز

10-اشترانکوه ازنا 0 امتیاز

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن