احتمال حذف تیم شهرداری تبریز از لیگ یک به دلیل تبانی

b_150_100_16777215_00_images_stories_dalali.jpg

احتمال اینکه تیم شهرداری تبریز که توانسته عنوان نخست گروه دوم رقابت های لیگ دسته اول را از آن خود کند تا سهمیه صعود مستقیم به لیگ برتر را بگیرد نه تنها راهی لیگ برتر نشود، بلکه از لیگ یک هم کنار گذاشته شود زیاد است.

به گزارش "همدان فوتبال"، مدتیست که پرونده ای در ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می گیرد که موضوع آن، تعیین نتیجه بازی، قبل از انجام آن به وسیله رایزنی و توافق طرفین بین تیم های شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس یا همان تبانی می باشد.

بازی که در تبریز انجام شد و با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهرداری تبریز به پایان رسید. در همین رابطه، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم در یک برنامه زنده رادیوئی که قبل از انجام بازی های آخرین هفته لیگ دسته اول پخش می شد، اشاره به پرونده تبانی بین دو تیم لیگ یکی کرد و احتمال از اتخاذ تصمیماتی جدید و تنبیهاتی سنگین برای این تیم ها داشت.

همچنین حجت الاسلام علیپور رئیس ستاد منشور اخلاقی نیز در جریان مراسم انتخابات  هیات رئیسه جدید در فدراسیون فوتبال در روز چهارشنبه 28 فروردین نیز با اشاره به همین موضوع، خبر از تغییراتی در سهمیه تیم های راه یافته به لیگ برتر داشت و ابراز داشت که به زودی اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می شود.

بنا بر این گزارش، صحبت های رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و رئیس ستاد منشور اخلاقی به همین بازی ارتباط پیدا می کند و به همین دلیل ممکن است که نه تنها شهرداری تبریز از راهیابی به لیگ برتر باز بماند، بلکه اتفاقی که برای تیم یوونتوس در سنوات گذشته در لیگ سری A ایتالیا افتاد انتظار این تیم را نیز بکشد. یعنی سقوط به یک رده پائین تر (لیگ دو) و آغاز بازی ها با چند  امتیاز منفی.

 

نظرات   

 
+7 #6 مسعود 1392-02-02 20:43
حسودا روی دیدن پاس لیگ برتری رو ندارن کور بشه. مسعود
 
 
+5 #5 مهدی قمری 1392-02-02 03:13
انشاا... که پاس لیگ برتری میشه.اگر این فوتبالم نباشه که دیگه هیچ دلخوشی نداریم. :sad:
 
 
-10 #4 حامد 1392-02-01 20:32
نقل کردن kasra:
بی خودی دلتونو صابون نمالید ایشالا که پاس دیگه روی لیگ برترو نمیبینه و بودجه استان صرف این باشگاه مفت خور نمیشه بیهودی هم نام یوونتوسو اینحا نیارین چون این باشگاه دهها برابر فوتبال اسیا اعتبار داره

آی گفتی!!!!
سپاهان استقلال پرسپلیس چه تاجی به سر فوتبال ایران زدن فقط بلدن پول حرام کنن که حالا........
 
 
+3 #3 hami 1392-01-31 17:23
ینی میشه!!!؟؟؟اونم تو ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو فوتبال بی صاحب ایران!!!دل مردم گیوررر :lol: آذری را بشکنن که حق به حق دار برسه!!!!خب چرا!!به نظر اونا باید پرسپولیس و استقلالم بدن به مردم گیور تبیز :oops: !!!تا به حق واقعی ضایع شده خود دست یابند!!! ;-)
 
 
+5 #2 farhad torabi 1392-01-30 11:43
توی ایران غیرممکنه از این تنبیهات داشته باشیم:همه مسیولین همه چیزروانکارمیکنند
 
 
-9 #1 kasra 1392-01-30 00:02
بی خودی دلتونو صابون نمالید ایشالا که پاس دیگه روی لیگ برترو نمیبینه و بودجه استان صرف این باشگاه مفت خور نمیشه بیهودی هم نام یوونتوسو اینحا نیارین چون این باشگاه دهها برابر فوتبال اسیا اعتبار داره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن