احتمال حذف یک تیم مدعی از گردونه مسابقات وجود دارد

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با مدارکی که من در اختیار دارم و در اختیار کمیته انضباطی قرار داده‌ام، تخلفات یک تیم مورد بررسی قرارگرفته و احتمال حذف یک تیم مدعی از گردونه مسابقات وجود دارد به همین دلیل ما با تمام قوا به مصاف شهرداری یاسوج خواهیم رفت.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: با توجه به رای که به ناحق به سود تیم شهرداری تبریز صادر شد، به نوعی برای صعود به لیگ برتر از گردونه مسابقات خارج شدیم.

 

وی ادامه داد: حدود یک ماه است که در فدراسیون به دنبال احقاق حقوق باشگاه پاس در زمینه رای دیدار شهرداری تبریز و برق شیراز هستم و در این راستا نزد تمام مقامات فدراسیون رفته‌ام و به آنان هشدارهای لازم را داده‌ام اما مسئولان می‌گویند که این رای طبق قانون صادر شده است.

 

نظرات   

 
+4 #2 ترکمان 1392-01-28 14:11
سلام
بیشترین لطمه و ضرر را به تیم قدرتمند پاس بگوویچ و دلالانی که به دنبال بردن ایشان به باشگاه بحران زده پرسپولیس بودنن زدنند
کمر تیم پاس را باخت های کودکانه و دور از انتظار شکست
پاس امسال قربانی بگوویچ و تیم پرسپولیس شد
 
 
+10 #1 hami 1392-01-24 20:05
کی به کیه!!!!!!!!!!!!تاریکیه.............

فدراسیون کیلو چتده؟!یه مشت آدم نشستن اون بالا مافیا را انداختن ،اونان که میگن کی بره کی نره......از الان قهرمان 2 دوره آینده لیگ برتر--1-و خیلی چیزا دیگه معلومه :-x ..آخر سرم این میشه نتیجه فوتبال ایران که تیما میرن از تیمای رده 2 - 3 عرب 4 تا 4 تا میخورن :P --اینه فوتبال به اصتلاح!!!!!!!!!!111 :O پاک ایران
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن