برای این 45 امتیاز، 45 بار جان دادیم

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بنده، کادر فنی، بازیکنان و بقیه مجموعه تیم برای این 45 امتیاز، 45 بار جان دادیم.

عبدالحمید رمضانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال" در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌های استان، افزود: ما سزاوار این نیستیم که با این الفاظ مورد خطاب قرار بگیریم. مگر آنهایی که قول دادند پول بدهند، به وعده خود عمل کردند؟ چرا کسی از آنها نمی‌نویسد؟

 

وی ادامه داد: انتقاد برخی رسانه‌های استان را خواندم و خیلی از انتقاد آنها خوشحال هستم ولی انتقادها باید سازنده باشد تا نتیجه مثبت بدهد.

رمضانی خاطرنشان کرد: طبق اسنادی که داریم تنها حدود 28% به بازیکنان پول دادیم و فقط نام این هزینه‌ها میلیاردی است. ضمن اینکه با رقم‌های دریافتی حدود 600 میلیون تومان بدهی ادوار گذشته را داده‌ام که اگر این بدهی‌ها را پرداخت نمی‌کردم و به حساب بچه‌ها واریز می‌‎کردم، قطعا به هدف خود نزدیک‌تر بودیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان، تصریح کرد: جا دارد از زحمات یک فصل اصحاب رسانه همدان برای فوتبال این شهر تشکر و قدردانی کنم و به آنها دست‌مریزاد می‌گویم.

رمضانی ادامه داد: یکی از رسالت‌های خبرنگاران صداقت قلم آنهاست و بهای قلم آنان از خون شهدا بیشتر است. بنده به عنوان مدیرعامل و کادرفنی در جای خود به بازیکنان انگیزه داده‌ایم اما بعضی از شرایط‌ لیگ 1 مانع از صعود پاس به لیگ برتر شد.

وی افزود: من تا آخر عمر از اکبریان، داور دیدار با استقلال خوزستان و کمک‌داور دیدار با مس رفسنجان نخواهم گذشت. کمیته داوران تا کنون چند تن از قاضیان دیدارهای مارا محروم کرده اما این دردی از پاس دوا نمی‌کند.

رمضانی اضافه کرد: 5 بازی به داوری اعتراض کردم و برای هر 5 بازی نیز حسین عسگری بر نظر من صحه گذاشت که همین بازی‌ها مانع از صعود ما به لیگ برتر شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان، خاطرنشان کرد: هنوز هم به مسایل مالی اشاره دارم. اگر هیات مدیره به من اجازه بدهد، تمام هزینه‌ها، منابع دریافتی و هر کمکی که به باشگاه شده را  با سند ارائه خواهم کرد تا اذهان عمومی نسبت به این موضوع روشن شود.

رمضانی گفت: تیم امید زیرساخت تیم بزرگسالان است که در زمان مدیریت بنده، این تیم در راه صعود به لیگ یک کشور است.

وی ادامه داد: اگر عمری باقی باشد و از دو سه روز آینده به سلامتی بگذریم، به تمام خبرگزاری‌ها خواهم رفت و به طور شفاف راجع به تمام مسائل این فصل صحبت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه پاس، گفت: ما با این ناداوری‌ها و بی بضاعتی‌ها با دو امتیاز اختلاف صعود نکردیم که اگر داوران عادلانه قضاوت می‌کردند، به شکل مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کردیم.

رمضانی تصریح کرد: به مجموعه باشگاه الوند تبریک می‌گویم. در این دنیای وانفسا که خرج کردن از جیب بسیار مشکل است، آنها این تیم را به اینجا رسانده‌اند و باعث خوشحالی من است که این موفقیت روز افزون باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم همدان به جایگاهی برسد که بتوانیم سه تیم مثل تبریز یا پنج تیم مانند خوزستان داشته باشیم، شانه‌به شانه و دوش به دوش هم حرکت کنیم و موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.

 

نظرات   

 
-2 #2 عباسی 1392-02-01 07:35
آقای سرپرست باشگاه
کاش روز اولی که ساعت 5 صبح وارد باشگاه شدی واعلام موجودیت کردی وبقول معروف از حول حلیم دردیگ افتادی به این چیزا فکر میکردی مادوست داریم آمار مالی رو بطور شفاف بیان کنی ببینیم چی گیر خودت ودارودسته ات آمده آخه توکه پول نداشتی راننده با قرارداد 60 میلیون تومانی برای چی میخواستی
 
 
-3 #1 n 1392-01-31 22:29
آقا رمضانی میشه بپرسم به چه کسی جاندادی به داوران یا بازیکنان تیمهای....یا دلالا یا به مشاورانی که دورخودت جمعشان کردینودارین نصف بودجه باشگاهومیکشین بالا
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن