مشکلات مالی باشگاه‌های ایران مختص به پاس نیست

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpgمدیرعامل اسبق باشگاه پاس همدان اعتقاد دارد که مشکلات مالی مربوط به تمام باشگاه‌های ایران است.

 

سیدکاظم اولیایی در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار "همدان فوتبال"، گفت: این بحران مالی تنها به باشگاه پاس همدان تعلق ندارد و تقریبا تمام باشگاه‌های ایران با این مشکل روبه‌رو هستند.

گفتگوي تفصيلي ما با مديرعامل اسبق پاس همدان را در زير مي‌خوانيد:

 

پیگیر شرایط پاس هستید؟

اولیایی: من شرایط پاس را کم و بیش در جراید می‌خوانم.

با وجود بازیکنان خوب لیگ برتری و کادر فنی مناسب، به نظر شما چرا پاس برای صعود دچار مشکل شده است و در کنار آن مشکل مالی نیز دارد؟

اولیایی: من به شرایط پاس از نزدیک اشراف ندارم اما مشکلات مالی به تمام تیم‌های ایران تعلق دارد. شما کدام تیم را در ایران پیدا می‌کنید که ساختار مالی مناسبی داشته باشد؟ بنابراین مشکلات مالی باشگاه‌های ایران مختص به پاس نیست

زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شما در راس باشگاه استقلال به گوش می‌رسید.این قضیه به کجا منتهی شد؟

اولیایی: من قبل از انتقال پاس به همدان از کارهای اجرایی کنار کشیده بودم و به کارهای فرهنگی روی آورده بودم اما به دلیل ارادتم به مردم همدان مدیریت پاس همدان را پذیرفتم.الان نیز علاقه‌ای به کارهای اجرایی ندارم.

نظر شما راجع به تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

اولیایی: متاسفانه بیست سال است که ما سرعت لازم  و سازماندهی لازم را در قاره خود نداریم. در سال 1990 تمام تیم‌ها دعا می‌کردند که در گروه ایران نیفتند اما الان از خدایشان است که ایران هم گروهشان باشد. همه باید بدانند که فوتبال مقوله‌ای بین المللی است که تمام مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... در آن دخیل‌اند.

نظر شما راجع به تیم ملی و شرایط ایران برای صعود به جام جهانی چیست؟

اولیایی: فوتبال ایران یک نقیصه بزرگ به نام هسته مرکزی یا همان باشگاه‌ها دارد؛ ما در افتی به سر می‌بریم که ستاره‌های محبوب کشورمان مانند: علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، فرهاد مجیدی و ... به سن بازنشستگی نزدیک شده‌اند و این در حالی‌ست که ما نتوانسته‌ایم بازیکن‌سازی کنیم. مسئولان باید بدانند که تنها داشتن یک سرمربی توانا کافی نیست. ما باید تمام زیر ساخت‌های فوتبالمان را اصلاح کنیم و این در حالی‌ست که هم‌اکنون تنها 35% زیرساخت‌های ما مثبت است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن