یك هفته در میان از داور و كمك داور ضربه می خوریم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل پاس همدان گفت: یك هفته در میان از داور و كمك داور ضربه می خوریم و این هفته در بازی مقابل استقلال خوزستان با اشتباه داور شكست خوردیم و هفته آینده هم لابد نوبت كمك داور است كه با اشتباه خود تیم ما را از امتیاز محروم كند.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی گفت: در این بازی حریف داور نشدیم و با یك پنالتی مشكوك كه حتی ناظر داوری بازی هم اعتقادی به آن نداشت، سه امتیاز حیاتی را تقدیم استقلال خوزستان كردیم.

وی بیان داشت: در این مسابقه بازیكنان پاس موقعیت های پرشماری داشتند اما به دلیل استرس و اضطراب ناشی از صعود به لیگ برتر نتوانستند از این فرصت ها به خوبی استفاده كنند.

رمضانی اظهار داشت: بازیكنان پاس تا قبل از اعلام پنالتی از سوی داور بسیار خوب و منطقی بازی كردند و حتی دو سه موقعیت مسلم گلزنی هم به دست آمد كه بدشانس بودیم اما پس از اعلام پنالتی شیرازه تیم به هم ریخت و نتوانستیم از موقعیت ها برای گلزنی استفاده ببریم.

وی گفت: باوجود مشكلات مالی تلاش لازم را برای روحیه بخشیدن به بازیكنان قبل از بازی انجام دادیم اما شرایط داوری و اعلام پنالتی سبب شد تیم در ادامه بازی افت روانی داشته باشد و استرس مانع از گلزنی بازیكنان شود.

وی با انتقاد از شیوه داوری های دسته یك فوتبال كشور به این جمله اشاره كرد كه 'چهار پایه از زیر پای كمیته داوران خارج شده است'.

رمضانی در ادامه افزود: اگر پنالتی امروز اعلام نشده بود تیم استقلال خوزستان هرگز نمی توانست به گل برسد.

وی اضافه كرد: شرایط فعلی داوری ها این فرضیه را قوت بخشیده كه نتایج خارج از میدان مسابقه رقم می خورد.

وی با تمجید از عملكرد بازیكنان پاس و قدردانی از هواداران این تیم گفت: شانس امروز با تیم ما یار نبود و نتوانستیم از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان كرد: هم اكنون شرایط حساسی را پیش رو داریم و حداقل باید برای كسب رتبه دوم و حضور در پلی آف بتوانیم تلاش كنیم.

وی از مسوولان اجرایی همدان خواست تا توجه بیشتری به تیم پاس داشته و اجازه ندهند تیم شرایط نامناسبی را در ادامه بازی ها داشته باشد.

وی افزود: هم اینك راه صعود به لیگ برتر ناهموار شده است و مسوولان همدان باید در این شرایط سخت و دشوار بیشتر به تیم اهمیت بدهند.

پاس همدان عصر امروز با شكست مقابل استقلال خوزستان به رتبه چهارم جدول گروه ب رقابت های لیگ دسته یك فوتبال كشور نزول كرد تا شانس كمتری برای صعود به لیگ برتر پیدا كند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن