عید آمد و ما لختیم

 

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: من دیگر نمی‌توانم با بچه‌ها صحبت کنم. اکنون شب عید است؛ نوروز عیدی است که سنت ایرانی-جهانی می‌باشد. من چگونه به بازیکن بگویم که شب عیدی از پول خود بگذرند؟ به قول معروف، عید آمد و ما لختیم.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال" در خصوص دیدار با یادآوران شلمچه، افزود: بازی امروز واقعا افتضاح بود. ما باید مرد باشیم و حقیقت را بگوییم چراكه امروز اصلا خوب نبودیم و شان و شخصیت باشگاه پاس این نوع بازی کردن نیست.

وي ادامه داد: من برای پاس با پدرم نیز تعارف ندارم و تک تک بازیکنان و کادر فنی برای ارائه این بازی ضعیف باید جوابگو باشند.

 

مدیرعامل باشگاه پاس تصریح کرد: استرس تیم ما بسیار بالاست به شکلی که وقتی تیم ما صاحب توپ می‌شود، گویی مواد مخدر در دست دارد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه من فراهم کردن شرایط تیم و مسابقه است، حالا اگر هواداران دوست دارند که من لباس عوض کنم و به زمین بروم، می‌روم.

رمضاني اضافه كرد: وظیفه من بستر سازیست و تا حدی که در توانم بوده در حق این تیم کوتاهی نکرده‌ام.

مديرعامل باشگاه پاس ادامه داد: مشکلات مالی پاس اصلا و ابدا حل نشده است؛ ما 22% به بازیکنانی که اول فصل با آنان قرارداد بسته‌ایم پرداخت کرده‌ایم، آقای طیری صفر ریال، بازیکنانی که نیم‌فصل به تیم اضافه شده‌اند صفر ریال، کادر فنی که از اول فصل بوده‌اند 12% و خود من هم از زمان حضور در راس باشگاه پاس تک ریالی دریافتی نداشته‌ام. من حتی قرارداد نیز ندارم. من فقط به عشق مردم همدان، پاس همدان و امرار معاش خویش در این پست باقی‌مانده‌ام.

وی در خصوص رضایت از امید طیری گفت: من از امید طیری راضی هستم اما اعتقاد دارم که وی باید تلاشش را دوچندان کند.

رمضانی افزود: دیشب دو بازیکن گفتند که ما بازی نخواهیم کرد اما ما با خواهش و التماس آنها را وارد زمین کردیم و انصافا آنان رو سفید از بازی خارج شدند و عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دادند.

مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نتایجی که امروز حاصل شد، نور امید به اردوی ما برگشته و دلمان می‌خواهد که صعود کنیم اما عده‌ای دیگر هم باید دلشان بخواهد. فوتبال مانند فرشی‌ست که باید چهار طرف آن را گرفت و از زمین بلند کرد؛ اگر یک طرف کوتاهی کند، فرش روی زمین کشیده می‌شود. امیدواریم که یک سوی دیگر فرش فوتبال ما هم از زمین بلند شود که ما شاهد لیگ برتری شدن پاس همدان باشیم.

وی در خصوص غیبت سیدمحمد علوی و حمید فتحی تصریح کرد: من علوی و فتحی را با صلاح دید خودم به یک مرخصی فرستادم تا بادی به سرشان بخورد و مسئله خاصی نیست.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن