امید طیری سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_tayeri-omid11.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: 'امید طیری' به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و موافقت اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید پاس همدان منصوب شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، فرج الله یثربی افزود: پس از استعفای وینگو بگوویچ سرمربی سابق تیم پاس همدان، باشگاه با چند گزینه جهت جایگزینی وی مذاكره كرد و در نهایت 'امید طیری' به عنوان سرمربی جدید منصوب شد.

 

وی اضافه كرد: امید طیری بعد از مذاكرات مفصل با مدیرعامل باشگاه پاس و ارایه برنامه و با تایید هیات مدیره این باشگاه، قرارداد خود را تا پایان فصل جاری منعقد كرد.

 

امید طیری متولد 1351 همدان است و دوره تحصیلی ابتدایی خود را در این شهر گذراند و سپس برای ادامه تحصیل همراه با خانواده خود به تهران عزیمت كرد.

طیری سابقه مربیگری تیم ملی تركمنستان در جام ملت های آسیا 2003 چین و كوپكداق تركمنستان در سال 2002 و 2003 در باشگاه های آسیا، مربیگری در تیم های صنعت نفت آبادان در لیگ یك، مس كرمان، صباباتری و استقلال تهران در لیگ برتر را در كارنامه خود دارد.

سرمربی جدید پاس همچنین دوسال قبل همراه با تیم استقلال جنوب تهران قهرمان لیگ دسته دو كشور شد و در نیم فصل دوم لیگ دسته اول كشور در سال گذشته نیز شیرین فراز كرمانشاه را از رده سیزدهم به رتبه پنجم جدول آورد و در سال 2013 میلادی نیز تیم ملی فوتبال دانشجویان كشور را قهرمان جهان كرد.

پاس همدان هم اینك با 25 امتیاز در رتبه پنجم گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن