امید طیری با كارنامه موثر صندلی سرمربیگری پاس را در اختیار گرفت

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani.jpgمدیرعامل پاس همدان گفت: 'امید طیری' با كارنامه موثر در رقابت های فوتبال باشگاهی و ملی توانست صندلی سرمربیگری پاس همدان را در اختیار بگیرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحمید رمضانی افزود: طیری از بین هشت گزینه سرمربیگری پاس همدان به عنوان گزینه اصلح و مورد تایید اعضای هیات مدیره در این سمت منصوب شد و انتظار می رود همچون سوابق درخشان این مربی در تیم های مختلف بتواند در پاس نیز موثر باشد.

وی اضافه كرد: آخرین موفقت امید طیری به قهرمانی تیم ملی فوتبال دانشجویان كشورمان در مسابقات جهانی سال 2013 باز می گردد و البته وی سابقه بسیار خوبی در لیگ دسته اول كشور نیز داشته است.

 

رمضانی با اشاره به اینكه طیری برای پذیرفتن هدایت تیم پاس اعلام كرده قرارداد سفید منعقد می كند، گفت: طیری اصالت همدانی دارد و متولد این شهر است و قصد وی برای پذیرفتن این سمت خدمت به فوتبال همدان است.

وی اضافه كرد: با این حال قرارداد وی را عصر امروز منعقد می كنیم تا شرایط همكاری وی رسمی و براساس چارچوب قوانین باشد.

رمضانی اظهار داشت: جوانی، پشتكار و اشراف كامل به لیگ دسته اول كشور از مزیت های این مربی همدانی است و امیدواریم پاس با وی روزهای درخشانی را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول كشور تا رسیدن به لیگ برتر برساند.

مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان كرد: طیری از اواسط نیم فصل دوم لیگ یك كشور در سال گذشته توانست شیرین فراز را از رتبه سیزدهم به رتبه پنجم جدول برساند و علاوه بر آن با تیم هایی نظیر صنعت نفت آبادان درلیگ یك، صبا باتری و استقلال تهران و نیز مس كرمان در لیگ برتر حضور داشته است.

رمضانی در خصوص شرایط كادر فنی پاس گفت: هیچ تغییری در كادر فنی ایجاد نمی شود و 'مجتب خورشیدی' به عنوان دستیار اول همكاری خواهد داشت.

وی افزود: طیری سابقه همكار با مجتبی خورشیدی را داشته است و این دو مربی جوان و مستعد كارنامه خوبی را در كنار یكدیگر داشته اند.

'امید طیری' صبح امروز به طور رسمی هدایت تیم پاس همدان را برعهده گرفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن