تیم پاس را حمایت می كنیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_azad.jpgاستاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس همدان گفت : هیات مدیره باشگاه مصمم به حمایت همه جانبه از این تیم است و از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، علی محمد آزاد روز دوشنبه در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پاس افزود: تیم پاس هدیه به شهدای گرانقدر همدان و متعلق به مردم فوتبال دوست همدانی است و حمایت از این تیم همواره انجام می شود.

رییس هیات مدیره پاس همدان با تاكید بر ضرورت حمایت همه جانبه اعضای هیات مدیره از این تیم گفت: هیات مدیره درصدد است با برنامه ریزی بهتر شرایط بازگشت پاس به دوران اوج را فراهم سازد و مدیریت و اعضای این تیم نیز تلاش همه جانبه خود را در رسیدن به این هدف باید بكار بگیرند.

 

آزاد افزود: پاس محبوبیت بالایی نزد فوتبال دوستان همدان دارد و در این مدت توانسته رشد خوبی را در ورزش فوتبال این استان ایجاد كند و دلیلی ندارد پاس را به تهران بازگردانیم.

وی خطاب به مدیرعامل باشگاه پاس گفت: با تمام توان در راستای موفقیت تیم و صعود به لیگ برتر تلاش كنید و هیات مدیره نیز در راستای تقویت بنیه مالی تیم به زودی بخش دیگری از منابع مالی باشگاه را تامین خواهد كرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن