سرمربی پاس نوین همدان:

هواداران به دنبال حاشیه و جنجال نیستند

b_150_100_16777215_00_images_stories_talaei.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس نوین گفت: دو بازي اخير ما خارج از خانه بوده كه حداقل امتياز ها را گرفته ايم، اما انتظارات مردم از پاس نوين بالا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، رضا طلايي در گفتگو با ایسنا همدان اظهار كرد: در دو هفته گذشته دو بازی خارج از خانه انجام و از هر دو بازی نیز حداقل امتیاز را گرفتیم، اما توقع هواداران کسب امتیاز های کامل بوده است.  وي ادامه داد: شايد برخي از شرايط فعلي پاس نوين رضايت نداشته باشند، اما من از بازيكنانم راضي و شرايط تيم نيز نگرانم نمي كند.

وي ادامه داد: شايد برخي از شرايط فعلي پاس نوين رضايت نداشته باشند، اما من از بازيكنانم راضي و شرايط تيم نيز نگرانم نمي كند.

وي درباره تساوي برابر تيم صدرنشين نفت اميديه نيز اظهار كرد: از ابتداي بازي مورد توهينهاي هوادارن قرار داشتيم و اين كار را براي برخي از بازيكنان كم تجربه من سخت مي كرد، ورزشگاه امیدیه جو مسمومی داشت و کسب یک امتیاز از اين ورزشگاه مي تواند مطلوب باشد.

طلايي درباره ديدار بعدي تيم برابر پيام خراسان نيز افزود: به شدت به سه امتياز اين بازي احتياج داريم، چه از لحاظ فني و چه از لحاظ روحي بازيكنانم مشكلي ندارند و خود را براي اين ديدار آماده كرده اند.

وي در پايان عنوان كرد: هم ورزشگاه مناسب و استانداردی داریم و هم هواداران سالم که به هیچ وجه اهل حاشیه و جنجال سازی نیستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن