هافبک بومی پاس همدان؛

هواداران نبودند نمي توانستيم برق را شكست دهيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_hadi_boluri.jpgهافبك همداني تيم فوتبال پاس گفت: بازي اين هفته پاس برابر آلومينيوم هرمزگان فينال گونه است.

 

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، هادي بلوري نوين اظهار كرد: آلومينيوم همان طور كه از جايگاهش پيداست حريف قدرتمندي است، از سويي تيم ما هم يكي از مدعيان اصلي صعود به ليگ برتر است و بر همين اساس ديدار اين هفته شش امتيازي خواهد بود، تيم پيروز در اين ديدار گام بلندي براي موفقيت برخواهد داشت.  

 

وي ادامه داد: با تمام توان به هرمزگان مي رويم و تنها با اين انديشه گام به ميدان مي گذاريم كه با سه امتياز به همدان بازگرديم.

بلوري اضافه كرد: اگر بتوانيم در هرمزگان بر آلومينيوم غلبه كنيم هم نوار موفقيتهاي اين تيم را پاره مي كنيم و هم خود را به اين تيم به صدر جدول نزديك خواهيم كرد.

وي درباره صعود پاس به ليگ برتر نيز تصريح كرد: اگر از بازيهاي باقي مانده هفت بازي خود را پيروز شويم مستقيم به ليگ برتر صعود مي كنيم، هنوز دير نشده و همه بازيكنان با انگيزه و اميدواري بالايي به فكر ادامه بازي ها هستند.

هافبك پاس افزود: حتي در صورت باخت برابر آلومينيوم هم نااميد نمي شويم و همان طور كه در آخرين لحظه به ليگ يك سقوط كرديم امسال هم تا آخرين دقيقه براي صعود خواهيم جنگيد.

وي درباره شرايط فعلي پاس عنوان كرد: خدارا شكر بچه ها با كسب پيروزي برابر برق انگيزه بالايي بدست آورده اند و زير نظر وينگو تمرينات را با شادابي دنبال مي كنيم.

وي در ادامه اذعان كرد: اگر هواداران در بازي با برق پرشور از ما حمايت نمي كردند نمي توانستيم در نيمه دوم اين تيم را شكست دهيم، چراكه در نيمه دوم با تشويق هاي پرشور خود ما را شار‍ژ كرده و به بازيكنان روحيه تزريق كردند، بازيكنان هم فقط بخاطر اين مردم جنگيدند و خوشحالم كه در پايان شرمنده تماشاگران نشديم.

بلوري يادآور شد: وينگو مربي بادانش و بزرگي است، من اولين بازيكني بودم كه از همدان توسط وينگو براي پاس انتخاب شدم و هميشه به او مديون هستم.

هافبك بومي پاس در پايان بيان كرد: در بازي با برق با آسيب ديدگي جزيي مواجه شدم، اما به احتمال فراوان مي توانم در ديدار برابر آلومينيوم به ميدان بروم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن