بگوويچ:

قول صعود به ليگ برتر را نمي‌دهم

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_fani_image633405846325156250.jpgسرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: آمده‌ام تا پاس را به دوران اوجش باز گردانم، اما قول صعود به ليگ برتر را نمي‌دهم.

وینگو بگوویچ در مورد شرایط پاس همدان اظهار داشت: از زمانی که به این تیم آمده‌ام همه چیز به خوبی دنبال می‌شود و هواداران حمایت خوبی می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی افزود: آمده‌ام تا پاس روزهای سخت خود را به پایان برساند و به دوران اوجش باز گردد. اختلاف امتیاز زیاد نیست و تا زمانی که شانس صعود داریم باید بجنگیم، اما نمی‌توانم قول بدهم که حتماً صعود می‌کنیم.

 

 

 

بگوویچ گفت: خوشبختانه نخستین پیروزی‌ام را با پاس هفته گذشته برابر برق شیراز کسب کردم. این پیروزی برای ما واقعاً اهمیت داشت و باعث شد که بازیکنان اعتماد به نفس خودشان را دوباره به دست بیاورند.

سرمربی پاس همدان در مورد دیدار حساس این هفته برابر آلومینیوم هرمزگان صدرنشین اظهار داشت: فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده داشتم و شناخت خوبی از آنها داریم. بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و اتفاقی هم نیست که صدرنشین هستند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید امتیازات را جمع کنیم.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تا چه زمانی در ایران مربیگری کنید، گفت: تا زمانی که به کارم علاقه داشته باشند خواهم بود. به نظرم در چند سالی که در فوتبال ایران بوده‌ام کارهای خوب زیادی انجام دادم و بازیکنان مستعدی را پرورش دادم. نتایجم هم قابل قبول بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن