اولیایی: اگر هدف موفقیت پاس است، کمیته فنی تشکیل شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpg

مدیر عامل سابق باشگاه پاس همدان گفت: برای موفقیت پاس با وینگو، باید سایر عوامل به کمک وی بیایند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در همدان، اظهار کرد: یک مجموعه فوتبال در دنیا برای موفقیت به چند عامل نیازمند است و برای هریک از این عوامل باید به تناسب درصد قائل شویم که این قاعده در کشور ما شاید رعایت نشود و باید با قوانین خود جلو برویم.

وی ادامه داد: 20 تا 25 درصد از موفقیت یک تیم به سرمربی بستگی دارد و اگر سایر عوامل مانند امکانات، مدیریت و هواداران به کمک سرمربی بیایند آن تیم می تواند موفق شود.

اولیایی خاطرنشان کرد: این قانون هم اکنون باید در پاس حکم فرما شود تا وینگو بگوویچ بتواند پاس را به روزهای اوج بازگرداند، مدیریت باید کارایی خود را بالا برده و انتظارات وینگو را برآورده کند.

وی اضافه کرد: صعود پاس و موفقیت تیم مشروط بر این است که تمامی عوامل از مدیریت گرفته تا سرمربی، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مدیر عامل سابق باشگاه پاس همدان در ادامه با اشاره به اینکه تیم پاس باید افزایش ظرفیت داشته باشد، خاطرنشان کرد: هر مدیری با ارزیابی، موقعیت یک سرمربی را تعیین می کند و مدیران پاس نیز به این نتیجه رسیده اند که وینگو می تواند به کمک پاس بیاید در صورتی که همه عوامل در این مسیر وی را همراهی کنند.

اولیایی با اشاره به اینکه مربیان گذشته پاس زیر بار نظارت افراد غیرفنی نمی رفتند، بیان کرد: باید افرادی بر کار وینگو نظارت کنند که از لحاظ فنی صلاحیت داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر هدف، موفقیت پاس است نه عوام فریبی، وقت آن رسیده تا کمیته ای به نام کمیته فنی تشکیل و بر امور فنی تیم نظارت کند.

اولیایی تصریح کرد: افرادی کاردان مانند "جلال چراغپور" می توانند در این کمیته عضو شوند و به موفقیت پاس کمک کنند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر هر شخصی بدون نظارت انجام وظیفه کند، تنها به دنبال توسعه قدرت خود بوده و این دور از تلاش برای موفقیت مجموعه خواهد بود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن