بهروان: قطعا این هفته بازی‌ها را آغاز می‌کنیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_behravan.pngپیش از شروع رقابتهای لیگ آزادگان شایعه تعویق مجدد مسایقات یکبار دیگر قوت گرفت.

به گزارش "همدان فوتبال"، بعد از تعویق فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور از 11 به 18 و سپس 23 شهریور بار دیگر شایعه شد، با توجه به وضعیت مبهم چند تیم بازی ها از ابتدای مهر آغاز می شود. 

غلامرضا بهروان، ر ئیس سازمان لیگ آزادگان که روز تعطیل را در فدراسیون فوتبال سپری کرد و به کمک همکارانش در تلاش برای فراهم کردن مقدمات برگزاری بازی ها بود، در این باره گفت: از چندین ماه قبل زمان نقل و انتقالات، تحویل مدارک و شروع بازی ها را اعلام کرده بودیم و حتی بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی تقویم یکساله بازی ها را تدوین و در اختیار باشگاهها قرار دادیم اما در آستاه شروع بازی ها طیف عظیمی از باشگاهها به فدراسیون فوتبال نامه می زنند و خواستار تعیق در شروع بازی ها می شوند.

وی ادامه داد: بالطبع اگر درخواست از سوی یک یا دو تیم و حتی سه تیم اراه می شد با آن مخالف می کنیم اما وقتی همه باشگاهها در خواست مشترکی دارند چاره ای جزء موافقت با آن نداریم.متاسفانه اوضاع بسیاری از باشگاهها نابسامان است و باید چاره ای ریشه ای برای آن اندیشید.

رئیس سازمان لیگ آزادگان، تاکید کرد: جدا از اینکه برخی باشگاهها تکلیف خود را نمی دانند بسیاری دیگر بدهکار هستند و هیچ اقدامی هم برای پرداخت بدهی ها انجام نمی دهند.

بهروان خاطر نشان کرد: دیگر قادر به صبر کردن نیستیم و قطعا این هفته بازی ها را آغاز می کنیم.طبق قانون هر تیمی دو بازی بدون مجوز قانونی از شرکت در بازی ها خوداری کند از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن