سرمربی پاس: بازیکنان دچار افت شده‌اند

b_150_100_16777215_00_images_stories_faraz_kamalvand.jpgسرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: وضعيت کنوني بازيکنان بد نيست و به علت تعويق در برگزاري مسابقات کمي دچار افت شده اند.

به گزارش "همدان فوتبال"، فراز کمالوند افزود: قرار بود بازيهاي ليگ دسته يک ماه گذشته آغاز شود و ما خود را کاملا آماده کرده بوديم اما با اين وجود کيفيت کار تيم بد نيست.  

وي با اظهار اميدواري از آغاز به موقع بازيها،‌ تصريح کرد: بازيکنان از ابتداي هفته تمرينات مرتب و منظمي داشته اند و هر روز تمرين داريم.

کمالوند با بيان اينکه روز پنج شنبه هفته جاري به مصاف تيم استقلال جنوب مي رويم، عنوان کرد: به علت عدم شناخت از تيم حريف نتوانستيم تيم را آناليز کنيم.

وي عنوان کرد: تيم تازه شکل گرفته و هنوز هم بازي انجام نداده اند که مي توان اين موضوع را از ديگر عوامل عدم آناليز تيم محسوب کرد.

کمالوند بيان کرد: تيمها با ارنج واقعي خود بازي نمي کنند و مي توان گفت ارنج شکل گرفته در تمرينات مناسب نيست.

وي اردوهاي ترکيه و تهران را خوب ارزيابي کرد و گفت: ما در طي اين دو اردو 9 بازي تدارکاتي انجام داديم و به شرايط خوبي براي انجام بازيهاي ليگ رسيده ايم.

سرمربي پاس همدان درباره ميزان آمادگي بازيکنان در آغاز ليگ دسته يک بيان کرد: بازيکنان تقريبا آماده هستند و تا وارد مسابقات نشويم در اين باره نمي توان قطعي صحبت کرد.

کمالوند با بيان اينکه تقريبا 90 درصد بازيکنان اصلي براي بازي نخست انتخاب شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر دو، سه بازيکن مصدوم داريم و بايد ديد تا پايان هفته وضعيت آنها به چه نحو است و بعد مي توان در اين زمينه تصميمات لازم را گرفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن