رمضاني: اردوي آمادگي خوبي داشتيم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-abdolhamid.jpgسرپرست تيم فوتبال پاس همدان گفت: دو مرحله اردوي آمادگي خوب را در تركيه و تهران برگزار كرديم.

عبدالحميد رمضاني امروز (چهارشنبه) در گفتگوي اختصاصي با "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"،‌افزود: اردوي تركيه يكي از بهترين اردوهايي بود كه من در آنها شركت داشته‌ام چرا كه هم به لحاظ فضاي برگزراي اردو و هم به لحاظ مسائل فني در شرايط خوبي قرار داشتيم.  وي ادامه داد: در تركيه 5 مسابقه سطح بالا برگزار كرديم كه در هر كدام هدفي ويژه را دنبال مي‌كرديم.وي ادامه داد: در تركيه 5 مسابقه سطح بالا برگزار كرديم كه در هر كدام هدفي ويژه را دنبال مي‌كرديم.

رمضاني با مفيد خواندن اردوي تهران، اظهار داشت: يك هفته است كه در تهران تمرينات را دنبال مي‌كنيم و در سه ديدار دوستانه‌آي كه برگزار كرديم موفق شديم تيم ملي جوانان و نفت مسجد سليمان را با نتايج 4بر2 و 2بر صفر شكست دهيم و مقابل پيكان نيز به تساوي دست يافتيم.

سرپرست تيم فوتبال پاس همدان وضعيت فني تيم را ايده‌آل دانست و اذعان داشت: در مسائل فني بسيار جلو هستيم؛ تيم از دقيقه يك تا 90 برنامه دارد و هارموني خوبي بين خطوط وجود دارد. مي‌توان گفت كه تيم به 70 درصد آمادگي دست يافته است.

عبدالحميد رمضاني در خصوص ليست نفرات پاس نيز خاطرنشان كرد: با توجه به تعويق بوجود آمده در شروع بازي‌ها، فرصت براي جذب نفرات مورد نظر را داريم؛ دنبال يك دروازه‌بان خارجي و مهاجم تمام عيار هستيم كه اميدواريم در اين فرصت بتوانيم اين نفرات را به تيم اضافه كنيم.

وي تصريح كرد: هم‌اكنون در رده سني بزرگسال سه نفر، زير 23 سال 3 نفر و اميد 11 نفر جال خالي داريم كه مي توانيم به ليست تيم اضافه كنيم.

رمضاني در پاسخ به اين سوال كه چه زماني تيم به همدان باز خواهد گشت نيز گفت: امروز و پس از انجلم ريكاوري به همدان باز خواهيم گشت و از شنبه بعد از ظهر تمرينات را در ورزشگاه مفتح از سر خواهيم گرفت.

سرپرست تيم فوتبال پاس در خصوص علت عدم برگزاري تمرينات در ورزشگاه قدس كه قرار است مسابقات در آن ورزشگاه برگزار شود، خاطرنشان كرد: تحت هيچ شرايطي در ورزشگاه قدس تمرين نخواهيم كرد و اين نظر و خواسته سرمربي تيم است اما در اوايل هفته آينده ديداري دوستان با يكي از تيم‌هاي ليگ يكي كه به دعوت ما به همدان خواهد آمد، در اين ورزشگاه برگزار مي‌كنيم تا از تيم جديد در همدان رونمايي كنيم و اواخر هفته نيز در تهران در برابر يكي از تيم‌هاي ليگ برتري ديداري دوستانه را برگزار خواهيم كرد.

وي در خاتمه در خصوص وضعيت سه بازيكن مصدوم تيم نيز تاكيد كرد: امير محبي با پاس قراردادي ندارد اما ما به دنبال اين هستيم كه وي را حفظ كنيم، فرهاد خيرخواه شرايطي متفاوت دارد؛ او با پاس قرارداد دارد، اما به گفته پزشك تيم به رقابتهاي اين فصل نمي‌رسد. نادر احمدي نيز توسط كمالوند به باشگاه معرفي شده كه در حال رفع مشكل اين بازيكن هستيم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن