سرپرست پاس:

بازیکنان پاس باید تا پای جان برای ۳ امتیاز این مسابقه بجنگند

b_150_100_16777215_00_images_n82731075-71991857.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: برای دیدار با شهرداری بم سعی کردیم چند روز زودتر به این شهرستان سفر کنیم تا با توجه به مسافت بسیار دور همدان تا استان کرمان و شهرستان بم بازیکنان برای این دیدار خستگی راه را کمتر حس کنند.
به گزارش "همدان فوتبال"، جلیل الماسی افزود: همچنین بهترین هتل و امکانات را در این مسابقه برای بازیکنان فراهم کردیم تا با بهترین شرایط از همه نظر بازیکنان برای این دیدار آماده شوند.
وی بابیان اینکه در دیدار برابر شهرداری بم تنها به کسب ۳ امتیاز و پیروزی فکرمی کنیم، گفت: باید از اندک شانس‌هایی که برای صعود به مرحله دوم مسابقات داریم هم بتوانیم استفاده کنیم و اگر بتوانیم با چند گل شهرداری بم را شکست دهیم در صورت شکست پالایش آبادان می‌توانیم به دور دوم صعود کنیم.
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: در فوتبال همه‌چیز تا لحظه سوت پایان غیرقابل‌پیش‌بینی است و بازیکنان ما باید تا پای جان برای ۳ امتیاز این مسابقه بجنگند هرچند که شکست در این دیدار می‌تواند بقای ما را نیز به خطر بی اندازد.
الماسی بابیان اینکه مسئولان در این هفته‌ها با جان‌ودل حمایت کرده‌اند، بیان کرد: از استاندار، مدیرکل ورزش، رئیس هیئت فوتبال تا مدیرعامل باشگاه همه و همه برای اینکه بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی برای این بازی داشته باشند حمایت‌های خوبی داشته‌اند که جای تشکر دارد.
وی عنوان کرد: امیدوارم در این دیدار با دعای خیر مردم همدان بتوانیم دست‌پر از بم بازگردیم تا شرمنده مسئولان و هواداران و مردم خوب همدان نشویم.
گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شنبه ۲۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ میهمان تیم فوتبال شهرداری بم خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن