سرمربی شهرداری همدان:

به شاگردانم گفتم خدا همین نزدیکی هاست

b_150_100_16777215_00_images_photo_2015-12-22_20-24-32.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معتقد است: هر آنچه که عزت و سربلندی نصیب تیمش شده برپایه این است که خداوند شاگردانش را خاص دوست دارد و همیشه شکرگذار پروردگار الهی باید بود.

 هادی گل محمدی اظهار کرد: برای من یک اعتقاد ارزشی و معنوی است که قبل از هر بازی به همراه شاگردانم و سایر اعضای تیم به گلزار شهدا برم و سپس با انرژی بالقوه از تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام برای کسب موفقیت وارد میدان شویم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در ماه های اخیر پیشنهادهای مالی خوبی از تیم های مختلف داشته ام اما به عشق شاگردانم و اینکه همه در کنار هم مسیری را شروع کرده ایم که تا به اینجا به خواست پروردگار و تلاش همه جانبه نتایج درخشان حاصل شده است، از پیشنهادها چشم پوشی کردم.

گل محمدی اظهار کرد: در این دو سال 42 بازی انجام دادیم که حاصل آن 22 برد و تنها چهار باخت بود. این نتیجه عالی مرهون تلاش و کوشش اعضای تیم است و اینکه یک رنگی و اتحاد در تیم موج می زند و می کوشیم این روند را ادامه دهیم. البته باید قدردان مسئولان هم باشیم که تیم را حمایت کرده اند هر چند باید این رویه استمرار داشته باشد تا مسیر برای صعود هموار شود.

سرمربی تیم شهرداری همدان بیان کرد: ما سال قبل و سه هفته مانده تا پایان بازی ها صعود خود را مسجل کردیم. قهرمان مرحله اول شدیم و در مرحله نهایی نیز قهرمان گروه خود را کسب کردیم. به نظرم خدا تیم ما را مخصوص دوست دارد.

وی افزود: تیمی را در اختیار دارم که انضباط و اخلاق حرف اول را می زند و حاشیه ای نداریم. ما مثل تیم های لیگ برتری تمرین می کنیم و با وجود اینکه بازیکنان گلایه دارند از سنگینی تمرینات اما نتایج کسب شده حاصل همین تلاش و زحمات است. کادر فنی هم 13 ساعت در روز وقت می گذارند تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با این روند مقتدرانه صعود می کنیم. ما هدفگذاری کرده ایم و بازیکنانی را پرورش می دهیم که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن