مدیرعامل شهرداری همدان: اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم است

b_150_100_16777215_00_images_13940124000458_PhotoA.jpgمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم ما است و می کوشیم با همین رویه موفق مسابقات را ادامه دهیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، امیرحسین اسکندریان با قدردانی از تلاش وافر کادر فنی و بازیکنان در کسب نتایج درخشان در لیگ دسته دو کشور گفت: عملکرد آنها شایسته بهترین تقدیرها است و از اینکه فوتبال دوستان همدانی را با این نتایج خوشحال می کنند، ارزش بالایی دارند.

وی اضافه کرد: این موفقیت محصول اتکا به استعدادهای بومی همدان است و ادامه این روند شایستگی های فوتبال همدان در عرصه کشوری را ثابت می کند.

اسکندریان پیرامون دغدغه های مالی بازیکنان گفت: مشکلات مالی در تمامی تیم ها وجود دارد اما تا به اینجا با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار همدان و پیگیری همکاران در سازمان توانسته ایم 30 درصد از قرارداد مالی بازیکنان را پرداخت کنیم و تلاش می کنیم تا بخشی دیگر از تعهدات مالی را عملی کنیم.

وی با اشاره به انتقال پیمان حشمتی از تیم شهرداری به استقلال خوزستان گفت: پیمان حشمتی یکی از استعدادهای ناب تیم شهرداری بود و با وجود اینکه امسال به وجودش نیاز داشتیم اما صلاح در این بود که برای پیشرفت بیشتر به تیمی در لیگ برتر صعود کند.

وی یادآور شد: همدان سرشار از این استعدادها است و شهرداری توانسته است مسیر موفقیت خیلی از این بازیکنان را فراهم سازد.

وی با قدردانی از هادی گل محمدی سرمربی تیم شهرداری گفت: گل محمدی یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور است و به داشتن این مربی افتخار می کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن