فوتبالدوستان همدانی نگران عاقبت الوند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand_logo.gifتیم الوند همدان در حالی این روزها در چارچوب رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد که ناکامی های آن فوتبال دوستان همدانی را برای ادامه کار نگران کرده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم الوند همدان در حالی امسال در لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد که تاکنون در جدول 9 تیمی گروه D این رقابت ها با سه برد، چهار تساوی و پنج باخت و تفاضل بهتر نسبت به شهدای جویبار در رده ششم جای گرفته است.

 

الوند شنبه گذشته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور نیز با شکست مقابل بهمن شیراز به پنجمین باخت این فصل خود دست یافت.

 

تیم الوند که به اذعان فوتبالدوستان همدانی تیم محبوب و بومی شهر همدان خوانده می شود، تاکنون با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کرده و هرگز همانند سه سال گذشته آن صلابت و توانمندی لازم را ندارد.

 

هزینه های سرسام آور تیمداری در فوتبال سبب شد تا مالک این باشگاه قید تیمداری را در نیم فصل بزند و هیات فوتبال استان همدان نیز با مذاکرات متعدد در نهایت یکی از خیرین ورزش دوست را مجاب به مالکیت تیم کرد تا در نهایت به حضور در ادامه مسابقات بپردازد.

 

اغلب بازیکنان به دلیل بلاتکلیفی در نیم فصل و عدم پرداخت تعهدات مالی، براساس قوانین سازمان لیگ فوتبال کشور از این تیم جدا شدند تا به لحاظ فنی نیز شاهد افت محسوس در ترکیب این تیم باشیم.

 

هم اکنون تیم تحت هدایت "منوچهر بیگم جانی" اکثریت در رده سنی امید و جوان هستند که برای لیگ دسته دو که جزو لیگ های نیمه حرفه ای کشور به شمار می رود، تجربه لازم را برای رقابت با سایرین ندارند.

 

سرمربی الوند همدان در این باره می گوید: به دلیل بلاتکلیف بودن اوضاع مدیریتی تیم در تعطیلات نیم فصل اکثر بازیکنان با دریافت رضایت نامه از تیم جدا شدند و برای حضور در ادامه مسابقات دست ما خالی است.

 

منوچهر بیگم جانی افزود: در نبود بازیکن نیم فصل اول قطعا به لحاظ فنی دستمان بسته است و نمی توانیم آنطور که انتظار داریم شرایط مطلوب بر تیم حاکم باشد.

 

وی بیان داشت: در نیم فصل دوم مجبور به استفاده از بازیکنان امید هستیم و امیدوارم با این وضعیت بتوانیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ شویم.

 

سرمربی الوند همدان یادآور شد: الوند تیم محبوب فوتبالدوستان همدانی است و آبروی این استان به شمار می رود و سقوطش به لیگ سه لطمه سنگینی به فوتبال همدان می زند.

 

تا پایان هفته سیزدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم تیم فوتبال الوند با کسب 13 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل بهتر در رده ششم قرار گرفته است.


 

نظرات   

 
+4 #1 فقط همدان 1393-10-22 19:27
بابا به خدا این کادر فنی 2 زار نمی ارزه

اگر بیگم جانی اگر واقعا سرمربی بود که از امید خورج کمک نمیگرفت
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن