دست خالی تیم فوتبال پاس دربازار نقل وانتقالات

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgتیم فوتبال پاس همدان درنیم فصل اول عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت اما گویا اوضاع مالی این تیم در وضعیت قرمز قرار دارد و خبرها از نامناسب بودن شرایط مالی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خبر میدهد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، تیم فوتبال پاس همدان در نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور موسوم به جام آزادگان با کسب پنج برد، چهار تساوی و تحمل دو شکست و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و با وجود فاصله نزدیک تیم های مدعی به یکدیگر، این تیم یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی در گروه دوم است.

 

عملکرد خوب و بازی های زیبای پاسی ها در نیم فصل اول همدانی ها را امیدوار نگه داشت تا این تیم در نیم فصل دوم بتواند با پوشش ضعف های خود و جذب بازیکن در نقاط مورد نیاز در نیم فصل دوم خود را به صدرجدول برساند.

 

برخلاف انتظار، گروه تیم فوتبال پاس همدان به سادگی که دیده می شد نبود و تمام تیم های حاضر در این گروه در نیم فصل اول نشان دادند که دیدار ساده ای وجود ندارد و نمی توان تیمی را از پیش بازنده نامید.

 

در نیم فصل اول تیم های مس رفسنجان، نفت آبادان و سیاه جامگان نشان دادند که به سختی به دنبال قهرمانی در این گروه هستند و از این تیم ها می توان به عنوان جدی ترین حریفان تیم فوتبال پاس همدان در راه قهرمانی نام برد.

 

همچنین این سه تیم از نظر وضعیت مالی نیز به نسبت سایر تیم های لیگ یکی وضعیت بسیار بهتری دارند که خود این موضوع نیز بزرگترین برگ برنده برای آنها است.

 

اما مهمترین دغدغه مربیان در تعطیلات نیم فصل جذب بازیکن مورد نیاز برای رفع نقاط ضعف تیم های خود است تا در نیم فصل دوم با خیال آسوده وارد رقابت شوند و در بازار نقل و انتقالات تیمی برنده است که جیب پر پولی تری داشته باشد و طبق یک مثال قدیمی هر چقدر که پول بدهید آش می خوردید.

 

تیم همدانی که امسال شنیده می شد از نظر وضعیت مالی وضعیت خوبی دارد و همه چیز در این باشگاه گل و بلبل است بدهی های سنگین مالی و تسویه با بدهکارانش باعث شده تا کفگیر این تیم به ته دیگ بخورد و دست پاسی ها در بازار نقل و انتقالات خالی باشد.

 

این تیم محبوب همدانی بارها و بارها از این مسئله ضربه خورده و دیگر هواداران تحمل دوری از لیگ برتر را ندارند و به قولی کاسه صبر مردم همدان و هواداران تیم فوتبال پاس همدان سر ریز شده و اگر در این فصل هم مشکلات مالی باعث شود تا پاسی ها باز هم اسیر حاشیه و مشکل شوند دیگر باید برای فصل آینده مراسم خداحافظی این تیم را در همدان بگیریم.

 

با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده در بازار نقل و انتقالات لیگ یک و حضور مدعیان دست به جیب اگر پاسی ها دیر بجنبند گزینه های موردنظر و دلخواه سرمربی این تیم جذب سایر تیم ها خواهند شد و به نوعی علاج واقعه باید قبل از وقوع کرد و نوش داروی بعد مرگ سهراب فایده ای نخواهد داشت.

 

اگر قرار است اسپانسر و مسئولان استان پولی را به باشگاه تزریق کنند باید هرچه سریعتر و تا قبل از اینکه فصل نقل و انتقالات تمام شود این کار را انجام دهند تا پاسی ها ناکام بزرگ این بازار پر هیاهو و نباشند.

 

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به وضعیت این تیم اظهار داشت: متاسفانه از نظر جذب بازیکن به علت نبود نقدینگی در باشگاه وضعیت خوبی نداریم.

 

بهرام یدی افزود: ما به امید اینکه می خواهیم بازیکن جذب کنیم پنج بازیکن را از لیست باشگاه خارج کردیم اما متاسفانه در فضا و شرایطی قرار گرفتیم که نمی توانیم جای این بازیکنان را پر کنیم و به طور قطع اگر نتوانیم بازیکن جذب کنیم در نیم فصل دوم دچار مشکل خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه رقیبان ما در وضعیت خوبی قرار دارند، گفت: در روزهای گذشته دو بازیکن خوب کشور جهانگیر عسگری و مجید خدابنده لو برای امضا قرارداد به همدان آمدند و بر سر مقدار قرارداد با این بازیکنان به توافق رسیدیم و قرار شد که ۱۵۰ و ۱۲۰ میلیون تومان با ما قرارداد امضا کنند اما متاسفانه در پرداخت مقدار پیش پرداخت دچار مشکل شدیم.

 

یدی عنوان کرد: تیم نفت آبادان در تماسی که با این بازیکنان داشت گفته بود که اگر به ما پیوندید ۶۰ درصدد مبلغ قرارداد را به شما پیش پرداخت خواهیم کرد و این دو بازیکن به آبادان رفتند و تا جایی که بنده اطلاع دارم جهانگیر عسکری ۲۲۰ میلیون قرارداد بسته و ۱۷۰ میلیون تومان آن را بابت پیش پرداخت گرفته و خدابنده لو ۱۷۰ میلیون تومان قرارداد بسته و ۱۰۰ میلیون تومان آن را پیش دریافت کرده است.

 

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به میزان پرداختی به بازیکنان باشگاه بیان کرد: تا امروز ۳۸ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده ایم.

 

وی یادآور شد: این در صورتی است که تیم های بالا در جدول رده بندی ۵۳ و ۶۰ درصد پرداخت داشته اند اما تیم پاس همدان به دلیل اینکه که در کورس قهرمانی قرار دارد حداقل نباید از سایر رقبا عقب باشد و این موضوع شاید به روحیه بازیکنان صدمه وارد کند.

 

یدی با بیان اینکه مشکل عمده مسئله یارگیری است بیان کرد: با توجه به فرصت کمی که تا پایان زمان نقل و انتقالات لیگ یک باقی مانده اگر مسئولین کمک نکنند نباید در نیم فصل دوم از ما انتظار داشته باشند

 

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: این پول هم الان به درد ما می خورد تا بتوانیم بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم و اگر بعد از زمان نقل و انتقالات این پول واریز شود به طور قطع نوشداروی بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

 

وی با اشاره به اسپانسر تیم گفت: فولاد ویان به علت رکود بازار فولاد شرایط خوبی ندارد البته این کارخانه به ۵۰ درصد تعهدات خود عمل کرده اما برای ادامه کمی نگران هستیم.

 

یدی درباره علت نرفتن خود به اردوی شیراز بیان کرد: به عنوان مدیرعامل حتما باید به شیراز بروم اما جدا از بحث هزینه رفت و برگشت دو پاداش معوقه به بازیکنان بدهکاریم و چون در حال حاضر نمی توانم به تعهداتم عمل کنم ترجیح دادم که به اردوی شیراز نروم.

 

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: همچنین قرار بود بعد از اردوی شیراز تیم برای بازی دوستانه با تیم فوتبال مس به کرمان برود که نتوانستیم هزینه های این سفر را تامین کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن