خوشحالی استاندار، حلقه اتحاد به دور مهابادی

b_150_100_16777215_00_images_stories_logojadidpas.jpgمحمدناصر نیکبخت استاندار همدان پس از پایان بازی تیمش مقابل گل گهرسیرجان از پیروزی دلچسب به ثبت رسیده ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، استاندار و رییس هیات مدیره باشگاه پاس به هنگام خروج از جایگاه میهمانان پس از پایان بازی، این برد را به مدیرعامل باشگاه تبریک گفت.

 

مهندس الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان، مهندس بهرام یدی مدیرعامل باشگاه، مهندس عباس صوفی معاون حمل و نقل و پایانه های شهرداری و مدیرعامل سابق پاس، اسدالله ربانی مهر معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال و علی ثقفی رییس هیات دوچرخه سواری از جایگاه میهمانان نظاره گر این بازی بودند.

 

در اغلب دقایق این دیدار بازیکنان تیم گل گهر برای توقف بازی هجومی و سرعتی پاسی ها به بهانه های مختلف خود را به زمین می انداختند!

 

قاسم شهبا سرمربی پاسی ها برای دقایقی با جلیل الماسی لیدر پاسی ها که از روی سکوتماشاگران به تشویق تیم خود می پرداخت، درگیری لفظی پیدا کرد که ناظر بازی اقدام لیدر پاس را در چارچوب قانون عنوان کرد.

 

داوران این دیدار اهل تبریز بودند و قضاوت نسبتا خوبی داشتند اما برخی دقایق هم با اعتراضات دو تیم همراه بود.

 

چمن ورزشگاه برای این بازی بسیار ایده آل بود به طوریکه ناظر و نماینده فدراسیون از کیفیت آن قدردانی کردند.

 

مختار جمعه زاده مهاجم گل گهر سیرجان در این بازی کاری از پیش نبرد تا سرمربی سیرجانی ها مجبور به تغییر در خط تهاجمی خود شود.

 

بازی تدافعی گل گهری ها نشان داد که این تیم برای کسب حداقل امتیاز در این بازی ظاهر شده است.

 

هواداران تیم پاس پس از پایان بازی به داخل زمین رفتند و به دور داوود مهابادی حلقه افتخار زدند. آنها با تشویق های متعدد خود از مهابادی و شاگردانش تشکر کردند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن