واکنش نماینده مردم همدان؛

اجازه نمی دهم پاس از استان خارج شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_20120620112037_80191056-2674860.jpgنماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پاس متعلق به همدان است و هرگز به پایتخت باز نمی گردد.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، امیر خجسته افزود: نماینده همدان در مجلس هر آنچه که خواست جامعه ورزش استان باشد را انجام می دهد. اگر چنین مباحثی مطرح شود با سردار احمدی مقدم یا افراد دیگری جلسه می گذارم و اجازه نمی دهم پاس از استان خارج شود.

 

وی اضافه کرد: پاس متعلق به همدان است و اقدامات خوبی برای موفقیت این تیم در فصل جدید لیگ یک صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد: در جشن همبستگی تیم پاس صحبت های خوبی مطرح شد و امسال باید تیم بدرخشد.

 

وی بیان داشت: وقتی با آقایانی که جوسازی می کنند قوی برخورد کنیم دیگر نمی توانند کاری کنند و باید مقابل جو سازی ها را بگیریم و با قدرت مقابل مخالفان انتقال پاس به همدان بایستیم.

 

خجسته تصریح کرد: امسال از نظر مالی تیم پاس هیچ مشکلی نخواهد داشت و با قدرت روانه بازی ها می شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر به من در خصوص تصمیم پیشکسوتان پاس تهران اطلاع بدهند، به عنوان نماینده مردم و به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره پاس با احمدی مقدم صحبت خواهم کرد چراکه وی یکی از رفقای من است و نیروی انتظامی نیز زیر مجموعه کمیسیون شوراهاست.

 

وی گفت: امسال تاکید داشته ام که کادر فنی بهترین بازیکنان را بر عهده بگیرد و باید منتظر نتایج این تیم باشیم و اظهار نظر در خصوص عملکرد تیم فعلی زود است.

 

نظرات   

 
+1 #1 فقط همدان 1393-07-03 11:42
ببینیم و تعریف کنیم آقای خجسته.....
.
.
.
به نظر من هیچ قدرتی نمی تواند جلوی این حرفها را بگیره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن