الوند و پاس در مقابل آخر جدولی‌ها

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_hamkaran_IMG_1405.JPG

هفته هجدهم ليگ دسته اول باشگاه كشور جام آزادگان امروز با انجام 14 بازي در شهرهاي مختلف دنبال مي‌شود كه نمايندگان استان همدان امروز به مصاف فانوس به دستان ليگ مي‌روند.

به گزارش "همدان فوتبال"، در گروه اول اين رقابت‌ها تيم فوتبال الوند امروز ساعت 14 در ورزشگاه قدس همدان ميزبان تيم شهرداري اراك است. الوندي‌ها كه هفته گذشته با نيمي از ياران خود نتوانستند از پس نفت مسجدسليمان برآيند امروز با تمام قدرت براي كسب پيروزي به ميدان مي‌روند و كادر فني تيم براي كسب يك پيروزي آسان برنامه‌ريزي كرده است. بازيكنان مصدوم و محروم الوند رسيده‌اند و تنها نگراني كادر فني آسيب‌ديدگي علي‌اصغر عاشوري است كه پزشكان تيم تلاش مي‌كنند وي را به بازي امروز برسانند.

 

الوند كه پس از شكست در مسجدسليمان اختلاف امتيازاتش با صدر جدول به عدد 5 رسيد در بازي امروز تلاش خواهد كرد تا اين فاصله را كم كند.

شاگردان طلايي‌منش در بازي امروز تلاش خواهند كرد تا يك بازي جذاب را براي علاقه‌مندان خود به نمايش بگذارند و با كسب 3 امتياز به بقا در جمع مدعيان اميدوار باشند. دو تيم كه در بازي رفت به تساوي بدون گل رضايت دادند در اين بازي تنها پيروزي مي‌تواند مربيان دو تيم را آرام كند. ابوالفضل قديميان سرمربي شهرداري اراك كه در لبه تيغ قرار دارد و نماينده اراك در انتهاي جدول براي بقا می‌جنگد در بازي امروز فوتبالي بسته و دفاعي را به نمايش خواهد گذاشت و هدف اول این تیم كسب حداقل امتياز در همدان است، اما الوندي‌ها بايد هوشيار باشند و با حوصله راه‌هاي باز كردن دروازه حريف را جستجو كنند. تيم شهرداري در خط حمله ضعيف است و خط دفاعي شكننده‌اي دارد و تيم الوند با سود بردن از مهاجمان سرعتي خود به راحتي مي‌تواند دروازه حريف را باز كند.

الوند اگر خواهان رقابت شانه به شانه با گسترش است و نگاه ليگ برتري دارد در اين ديدار محكوم به پيروزي است و اين خواسته با حمايت هواداران دور از دسترس نيست.

اما در ديگر ديدارهاي اين گروه تيم صدرنشين رقابت‌ها راهي سيرجان مي‌شود تا با گل‌گهر ديدار كند. نساجي مازندران در خانه از تيم خوب سنگ‌آهن پذيرايي مي‌كند و دو تيم مدعي ابومسلم و مس سرچشمه در مشهد به مصاف هم مي‌روند.

تیم ته ‌جدولی ماشین‌سازی پذیرای نفت مسجدسلیمان است و شاهين بوشهر به دنبال پرواز بر فراز آسمان استقلال اهواز است و دو تيم فانوس به دست اتكای گرگان و داماش ايرانيان به ديدار هم مي‌روند.

در گروه دوم تيم فوتبال پاس همدان راهي يزد مي‌شود تا با تيم ته جدولي فولاد مصاف كند، پاسي‌ها كه هفته گذشته با ارائه يك بازي انتقادآميز در خانه مغلوب تيم بحران‌زده ايران‌جوان شدند در بازي امروز به دنبال كسب يك پيروزي پرگل هستند تا خاطره تلخ شكست هفته گذشته را از ذهن هواداران پاک كنند.

پاسي‌ها كه پس از حوادث هفته گذشته حتي تمرينات خود را نيز به تهران انتقال دادند تا با خاطري آسوده خود را آماده بازي امروز كنند از دست برخي از تماشاگرنماها دلخور هستند.

شاگردان طبري در بازي امروز به دنبال ارائه يك بازي هجومي هستند تا دوباره خود را به جمع مدعيان تراز اول ليگ برسانند. طبري در سومين آزمون خود تلاش خواهد كرد تا توانايي‌هاي خود را نشان دهد و براي صعود پاس به ليگ برتر استارت بزند.

تيم فولاد يزد در انتهاي جدول در حال سقوط است و آخرين تلاش‌هاي خود را براي بقا به کار می‌بندد. اين تيم تنها 13 امتياز دارد و شايد اين بازي آخرين فرصت براي اين تيم باشد. پاس امروز با غلبه بر فولاد هم خود را به صدر جدول نزديك مي‌كند و هم سقوط فولاد را قطعي مي‌كند. در ديگر ديدارهاي اين گروه شهرداري ياسوج صدرنشين رقابت‌ها پذيراي تيم فانوس به دست يادآوران شلمچه است و مشكل چنداني ندارد.

تيم شهرداري تبريز كه با ترفندهاي كمالوند خود را به صدر جدول نزديك كرده است در تهران به مصاف نيروي زميني جوان مي‌رود. نيروي زميني كه هفته گذشته راهيان را مغلوب نيروي جواني خود كرد در بازي امروز مي‌تواند سدي براي خواسته‌هاي كمالوند باشد و با غلبه بر شهرداري خود را به جمع مدعيان اضافه كند.

استقلال خوزستان ديگر مدعي قهرماني راهي بندرعباس مي‌شود تا با شهرداري اين شهر ديدار كند. استقلالي‌ها براي بقا در جمع مدعيان در بازي امروز محكوم به برد هستند. تيم ايران‌جوان بوشهر كه هفته گذشته با غلبه بر پاس خود را به جمع مدعيان رساند در خانه پذيراي برق نگون‌بخت است. تيم راهيان كرمانشاه كه از جمع مدعيان فاصله گرفت راهي رفسنجان مي‌شود تا با مس اين شهر ديدار كند و سرانجام ملي حفاري اهواز پذيراي سايپا شمال است.

نتايج بازي‌هاي امروز مي‌تواند جدول رقابت‌ها را دگرگون كند. جدال تيم‌ها براي صعود به ليگ برتر و بقا در ليگ هر هفته داغ‌تر مي‌شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن