روزهای داغ در لیگ دسته اول؛

در هفته بیست و چهارم تیم‌ها برای بقا و صعود می‌جنگند

b_150_100_16777215_00_images_stories_lige-azadegan.jpgرقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قدم به ایستگاه 24 گذاشت و تیم های حاضر در این رقابت ها برای بقا و صعود به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، رقابت در بالای جدول با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و تیم‌های گهر زاگرس درود، ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران، شهرداری یاسوج و پاس همدان برای رسیدن به پلی آف، رقابت نزدیک و فشرده ای را با هم دارند که در این رقابت ها بازی‌های مستقیم سرنوشت ساز است.

 

امروز دیدار پاس همدان با شهرداری یاسوج حساسیت بیشتری دارد و ثبت نتیجه مساوی در این دیدار آرزوی دیگر مدعیان است.امروز دیدار پاس همدان با شهرداری یاسوج حساسیت بیشتری دارد و ثبت نتیجه مساوی در این دیدار آرزوی دیگر مدعیان است.

پاس هفته 23 توانست گهر را در دورود متوقف کند و امید هایش را برای صعود زنده نگه دارد؛ تا بعد از تعطیلات با روحیه ای مضاعف به مصاف شهرداری یاسوج برود، این دیدار برای شاگردان بگوویچ حساس و حیاتی است و اگر پاس می خواهد در گردونه رقابت ها باقی بماند باید با دست پر از این میدان سخت خارج شود.

پاس چاره ای جز پیروزی ندارد و این تیم آنقدر امتیاز از دست داده که دیگر در مابقی دیدار ها محکوم به برد شده است و پاسی ها فقط با کسب پیروزی به آینده امیدوار می شوند.

تیم شهرداری یاسوج همانند پاس از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار است و این تیم حریف سختی برای پاس به شمار می رود؛ نتیجه دیدار رفت این دو تیم 2 بر صفر در یاسوج به نفع شهرداری به پایان رسید.

اما تیم پاس که روز به روز فوتبال بهتری ارائه می کند به دنبال آن است تا با سود بردن از میزبانی و داشته هایش به مقصود برسد.

بگوویچ در تعطیلات 22 روزه تمرینات خوبی را برای این تیم تدارک دیده و مصمم است با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. همچنین بازی تدارکاتی این تیم با باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس باعث شد شخصیت تیمی پاس بالا برود.

مصدومان این تیم آرام آرام بهبود پیدا کرده و به تیم اضافه شده اند و حالا دست بگوویچ در بازی با مهره ها باز است.

تنها مشکل پاس در بازی امروز محرومیت رضا طاهری است؛ این بازیکن در بازی گهر کارت زرد سوم خود را گرفته و امروز نمی‌تواند پاس را همراهی کند.

با این حال اگر استرس و ترس حاکم بر این تیم دردسر ساز نشود، پاس می‌تواند با کسب یک پیروزی شیرین، امیدهای خود را برای رسیدن به پلی‌آف بارور کند.

امروز تیم صدرنشین رقابت ها میزبان تربیت یزد است، آلومینیوم هرمزگان با کسب یک تساوی صعود خود را قطعی می‌کند.

نساجی نیز که روز به روز نتایج خوبی می‌گیرد و خود را به جمع مدعیان رسانده است در تلاش است با غلبه بر نفت مسجد سلیمان همچنان امیدوار باقی بماند.

گهر زاگرس در تهران میزبان کاوه قعر نشین است و یک بازی 6 امتیازی را برگزار می کنند.

در شیراز نیز دیگر تیم قعرنشین میزبان تیم مدعی ماشین تبریز است در شیراز هم همین داستان دنبال می شود. در اهواز تیم استقلال صنعتی این شهر از تیم گل گهر سیرجان پذیرایی می‌کند و در تهران دو تیم هم خانواده جدول نیروی زمینی و شیرین فراز کرمانشاه برای تثبیت جایگاه خود در جدول بازی می کنند.

نتایج این هفته در رده بندی، صعود و سقوط تیم بسیار سرنوشت ساز است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن