مروری بر بازی‌های این هفته؛

تنور لیگ آزادگان بعد از تعطیلات بیست و دو روزه داغ می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_lige-azadegan.jpgبعد از تعطیلات بیست و دو روزه بار دیگر قطار لیگ دسته اول کشور موسوم به لیگ آزادگان شروع به حرکت می‌کند و هفته بیست و دوم در هر دو گروه پیگیری می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در گروه ب که پاس در آن حضور دارد، آلمینوم هرمزگان تیم صدرنشین این گروه در هرمزگان از تربیت یزد پذیرایی می‌کند.

آلومینیوم با کسب یک تساوی هم میتواند در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی و صعود به لیگ برتر خود را بگیرد.

 

می‌توان برای تیم های اول تا ششم جدول شانس صعود قائل بود.اما سرنوشت تیم صعود کننده به پلی آف همچنان مشخص نشده است و کار آن به هفته‌های پایانی کشیده شده است.

گهر زاگرس دورود تیم دوم جدول در تهران میهمان کاوه است که این بازی شرایط حساسی دارد؛ از یک طرف کاوه برای سقوط نکردن و گهر برای پلی آف می‌جنگد.

ماشین سازی تبریز تیم سوم جدول هم تقریبا شرایطی شبیه گهر را دارد و باید در شیراز میهمان دیگر تیم انتهایی جدول یعنی برق شیراز باشد.

نساجی مازندران تیم چهارم که دیگر بازی عقب افتاده ندارد و بازی این تیم با استقلال صنعتی سه بر صفر اعلام شد باید از نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند نفتی ها نه امیدی برای رسیدن به پلی آف دارند و نه ترسی از سقوط دارند.

از دیگر بازی حساس این گروه مصاف تیم هم امتیاز و پنجم، ششم جدول است یعنی شهرداری یاسوج و پاس همدان بازی ای که برای هر یک از دو تیم حکم فینال را دارد هر دو تیم از شانس صعود به پلی آف برخوردارند این بازی در همدان برگزار می‌شود.

گل گهر سیرجان و استقلال صنعتی اهواز در سیرجان به مصاف هم می‌روند خطر سقوط هر دو تیم را تهدید می‌کند و هر کدام از تیم برای سقوط نکردن باید تا سر حد جان بجنگند.

در این هفته بازی های بسیار جذاب و حساسی را در گروه ب شاهد هستیم که نتیجه هر بازی میتواند سرنوشت تیم ها را مشخص کند.

امیدوار هستیم کمیته داوران در هفته های پایانی و حساس از داوران باتجربه برای لیگ آزادگان استفاده کند و همچنین کمیته ضد دوپینگ حساسیت بیشتری نسبت به بازی های پایانی پیدا کند تا خلاف هر نتیجه ای بازی‌های جوانمردانه ای را شاهد باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن