مسابقات لیگ دسته اول نظم نمی خواهد؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_nazar_sanji.jpg

تاخیر ناگهانی در آغاز لیگ به ضرر تیم هایی است که نظم و برنامه دارند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، در حالی که سازمان لیگ آزادگان از ماهها قبل زمان آغاز فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور را اعلام کرده بود و چندی قبل تقویم سالانه بازی ها را در اختیار باشگاه قرار داده بود، برخی تیم ها با ارسال نامه‌ای برای دبیر کل فدراسیون فوتبال و هم چنین سازمان لیگ آزادگان خواستار تاخیر در برگزاری فصل جدید بازی ها به مدت یک هفته شده اند!

در این بین تکلیف تیم هایی که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده اند و منتظر برگزاری اولین بازی خود در یازدهم شهریور هستند چه می شود؟

جالب اینکه تیم‌ها تا یکی دو فصل قبل مدام از سازمان لیگ ایراد می‌گرفتند که چرا این سازمان برنامه بازی ها را هفته به هفته اعلام می کند اما حال که سازمان لیگ برنامه یک ساله داده خواستار تاخیر در شروع بازی ها هستند؛ گویی اینکه تیم‌ها نظم نمی خواهند.

البته غلامرضا بهروان وعده داده است که فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای کشور را در موعد مقرر برگزار خواهد کرد و اگر تیمی در موعد مقرر موفق به ثبت نام خود نشود از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد و هیچ تیمی جایگزین تیم حذف شده نخواهد شد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن