رفسنجانی‌ها الان می‌فهمند که باید امتیاز را واگذار می‌کردند

b_150_100_16777215_00_images_stories_images.jpgتیم فوتبال مس سرچشمه در سه بازی خود در لیگ یازدهم، سه شکست تلخ را تجربه کرد تا مسئولان آن متوجه شوند پتانسیل حضور در لیگ برتر را ندارند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، در شرایطی که پیش از شروع رقابتها امتیاز تیم مس سرچشمه در حال انتقال به پاس بود، مسئولان استان کرمان بر اثر فشار مردم رفسنجان و برنامه 90 به یکباره تغییر موضع دادند و از این انتقال صرف نظر کردند تا با نتایجی که در این سه هفته کسب نمودند، ثابت کنند کارشان اشتباه بوده و امتیاز لیگ برتر را که در پایان فصل از دست خواهد داد و پول خوبی که می‌توانستند از پاس دریافت و صرف توسعه این شهرستان نمایند را نیز از دست داده‌اتد.

تیم مس اکنون بدون امتیاز و با دریافت 8 گل در سه دیدار و به ثمر رساندن تنها 1 گل به قعر جدول رده بندی لیگ برتر چسبیده و از هم‌اکنون خود را به عنوان اصلی‌ترین گزینه سقوط مطرح نموده است.

شاید برخی از مخالفان این تحلیل مدعی باشند که پرسپولیس هم با آن همه قدمت و ید و بیضا، یک امتیازی است و در انتهای جدول چسبیده به مس سرچشمه در رده هفدهم قرار دارد، اما همه می دانند که آن جایگاه برای پرسپولیس مقطعی است و این تیم قطعا در هفته‌های آینده به جایگاه واقعی خود دست پیدا خواهد کرد.

مسئولان مس که از سر لجبازی با همدانی‌ها و با تحربکات عادل فردوسی‌پور عزم خود را برای شرکت در لیگ برتر جزم کردند، با این وضعیت هم به خود ظلم کردند و هم به مردم همدان و هوادارن پاس، چرا که نه امتیاز را به پاس دادند تا از پول خوبی نیز بهره‌مند شوند و نه خودشان توانستند در لیگ برتر نتایج مناسبی را کسب نمایند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن