با توجه به مردمي بودن باشگاه پاس همدان؛ بلاتكليفي در تعيين مديرعامل كافي است

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifبا گذشت حدود دو هفته از استعفاي رسمي عباس صوفي از مديرعاملي پاس همدان، هيئت مديره هنوز در اين خصوص تصميم گيري ننموده است.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، با وجود گذشت حدود دو هفته از استعفاي صوفي، هيئت مديره در خصوص ابقاء وي يا انتخاب جانشين براي اين مدير بومي، هنوز تصميمي اتخاذ ننموده است.

بي شك استمرار اينم رويه ضربه جبران ناپذيري بر ادامه حيات اين تيم و نتايج حاصله در انتهاي فصل وارد خواهد كرد و آنگاه كه رسانه‌ها به بررسي مسائل پرداخته شده و هيئت مديره را مقصر اصلي قلمداد مي‌كنند به قباي برخي برمي‌خورد . چون تحمل شنيدن اتقادات صادقانه و دلسوزانه را ندارند، اين كار رسانه‌ها را عناد و غرض ورزي قلمداد مي‌نمايند.

هيئت مديره باشگاه پاس بايد بدانند كه اين باشگاه يك باشگاه شخصي نيست و به همه مردم همدان تعلق دارد، از اين رو اعضاي هيئت مديره با عملكرد خود بايد در برابر فرد به فرد مردم همدان و هواداران دلسوخته پاس كه هنوز رطوبت اشك‌هاي ناشي از سقوط به دسته اول بر چهره‌شان باقي مانده،  پاسخگو باشند.

اغلب افراد حاضر در هيئت مديره اين باشگاه به سبب پست اداري كه دارند در تشكيلات اين باشگاه حضور دارند، بنابراين كاملا واضح است كه جايگاه ايشان در سمت‌هاي متعلقه در پاس، مقطعي است و بايد طوري عمل كنند كه در تاريخچه اين باشگاه و اذهان جوانان همدان، خاطره بدي از خود به يادگار نگذارند.

پاس يك باشگاه ورزشي است و افراد حاضر در هيئت مديره بايد با ديد ورزشي و احساس مسئوليت نسبت به مردم همدان و شهداي گرانقدري كه اين امتياز فرهنگي ورزشي و ارزشي به آنها هبه شده، در جهت اعتلاي نام "پاس همدان" كوشا باشند.

بي‌توجهي به سرنوشت اين تيم و استمرار شرايط موجود در عدم تصميم‌گيري عاجل جهت انتخاب مديرعامل پاس، توهيني بزرگ به مردم همدان از سوي افرادي است كه داعيه خدمتگزاري به ملت همدان را دارند.

صوفي چه به عنوان سرپرست و چه به عنوان مديرعامل زحمات زيادي را در پاس متحمل شد و با توجه به اينكه وي انتخاب هيئت مديره فعلي بوده و از سوي خود ايشان به اين سمت منصوب شده، براي پيشبرد برنامه ها و اهدافش بايد مورد حمايت جدي قرار مي‌گرفت؛ تدارك اردوي تركيه در جهت تقويت تيم بوده و وقتي تيمي قصد دارد خيلي زود به نتيجه دلخواه كه در مورد پاس صعود زود هنگام به ليگ برتر به عنوان هدف تعيين شده، بايد همه برنامه ريزي در سطح بالا و براي رسيدن به اين هدف طراحي شده و پيش برود.

در خصوص اينكه هيئت مديره مدعي است كه تيم‌هاي ليگ برتري در اردبيل و كيش اردو زده‌اند، پس پاس دسته يكي نبايد در تركيه اردو مي‌زده، بايد اين نكته را ياد آور شويم كه تيم‌هاي مورد اشاره در ليگ برتر حضور دارند و در شرايطي هستند كه نه كانديداي سقوط هستند و نه داعيه قهرماني دارند، پس كار سختي در پيش ندارند كه تداركات آنچناني ببينند اما شرايط در خصوص پاس كاملا متفاوت است و اين تيم كاري سخت در پيش دارد و مي‌خواهد در گروهش قهرمان شود تا مستقيما به ليگ برتر راه پيدا كند.

اين نكته را اشاره كرديم زيرا علت اصلي استعفاي صوفي، انتقاد رئيس هيئت مديره از وي به سبب تدارك اردوي تركيه با توجه به شرايط مالي موجود در تيم اعلام شده است.

اميدواريم هيئت مديره باشگاه و در رأس آن رئيس هيئت مديره به خواسته‌هاي هواداران اين تيم مردمي احترام گذاشته و خيلي سريع مديرعامل را انتخاب كند؛ انتحابي كه به صلاح پاس و همدان باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن