فوتبالدوستان همدان چشم انتظار تصميم مسئولان؛ هيئت مديره پاس نقش محوري خود را ايفا نمايد

b_150_100_16777215_00_images_stories_piriyaei-hajnanaei.jpgتيم فوتبال پاس همدان اين روزها در بلاتكليفي كامل به سر مي‌برد و پس از استعفاي صوفي از مديرعاملي،‌هواداران منتظر تصميم هيئت مديره هستند.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، پس از اينكه عباس صوفي به عنوان مديرعامل تيم فوتبال پاس در فصل نقل و انتقالات توانست عملكرد نسبتا مناسبي را بر جاي بگذارد و با جذب فراز كمالوند به عنوان سرمربي، بازيكنان مورد نياز وي را نيز جذب نمود، به سبب برخي مشكلات از سمت خود استعفا كرد.

 

در درستي يا نادرستي اين تصميم، بحث بسيار و نظرات متفاوت است؛ برخي از كارشناسان معتقدند كه صوفي نبايد در اين مقطع كه يك ماه به آغاز ليگ دسته اول باقي مانده ‌از سمت خود استعفا مي‌داد، چرا كه اين كار بالاخره يك جا اثر منفي خود را در تيم خواهد گذاشت. گروهي ديگر نيز معتقدند اين كار لازم بود تا مسئولين هرچه سريعتر به فكر اين تيم بيافتند و وظيفه خود كه حمايت مالي و معنوي از تيم است را طبق وعده‌هاي قبلي كه داده بودند، به مرحله اجرا دربياورند، چرا كه مديرعامل هر قدر هم كه توانا باشد، بدون پشتيباني هيئت مديره نمي‌تواند موفق شود.در درستي يا نادرستي اين تصميم، بحث بسيار و نظرات متفاوت است؛ برخي از كارشناسان معتقدند كه صوفي نبايد در اين مقطع كه يك ماه به آغاز ليگ دسته اول باقي مانده ‌از سمت خود استعفا مي‌داد، چرا كه اين كار بالاخره يك جا اثر منفي خود را در تيم خواهد گذاشت. گروهي ديگر نيز معتقدند اين كار لازم بود تا مسئولين هرچه سريعتر به فكر اين تيم بيافتند و وظيفه خود كه حمايت مالي و معنوي از تيم است را طبق وعده‌هاي قبلي كه داده بودند، به مرحله اجرا دربياورند، چرا كه مديرعامل هر قدر هم كه توانا باشد، بدون پشتيباني هيئت مديره نمي‌تواند موفق شود.

صوفي در طول مدت كوتاه مديريتي‌اش در پاس، عملكرد نسبتاً‌ مطلوبي داشت و درست نيست كه با عدم حمايت از وي، اين مدير خوب بومي را تخريب نمائيم؛ وقتي نيروهاي غير بومي با آن عملكرد ضعيف كه در نهايت منجر به سقوط تيم شد، در رأس كار بودند، همه چيز برايشان فراهم بود و نديديم كه بازيكني در طول فصل گذشته دم از مشكلات مالي بزند و از اينكه مطالباتشان به موقع پرداخت نشده، گلايه داشته باشد.

آقايان مدعي بارها و بارها استعفا دادند اما باز هم مورد حمايت واقع شده و امتياز مي‌گرفتند، اما امروز كه مدير بومي است با وجود گذشت دو ماه از شروع كار براي شركت در ليگ، هنوز وجهي به باشگاه تزريق نشده، صوفي يكي از بهترين گزينه‌ها براي صعود تيم به ليگ برتر را به عنوان سرمربي جذب كرده، بازيكنان مورد نظر وي را به پاس آورده، اردوي تداركاتي خوب با شرايط مناسب را براي تيم ترتيب داده،‌ اما اگر نتواند پيش قراردادهاي آنها به موقع بپردازد، همه زحماتش هدر خواهد رفت.

چرا با مديران بومي اينچنين مي‌كنيم، مگر صوفي انتخاب شما نبوده است كه با عدم حمايت و پشنتيباني، وي را تخريب مي‌كنيد؟

هواداران و فوتبال دوستان همداني اين روزها منتظر تصميم اعضاي هيئت مديره پاس و در راس آنها استاندار همدان كه به عنوان رئيس هيئت مديره در باشگاه پاس قبول مسئوليت كرده، هستند.

اكنون كه شرايط براي صعود مقتدرانه و بازگشت زودهنگام به ليگ برتر تا حدودي مهيا شده، انتظار مي‌رود مسئولين نيز حمايت خود را از تيم بروز داده و در مقابل مسئوليتي كه پذيرفته‌اند، در برابر جوانان همداني و مشتاقان تيم فوتبال پاس با عملكرد مثبت خود، پاسخگوي نيازها و خواسته‌هاي ايشان باشند.  

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن