گزارش تحليلي از ديدار هاي باقي مانده 8 تيم انتهايي جدول رده بندي ليگ برتر در پایان هفته بیست و نهم

b_150_100_16777215_00_images_stories_persian_gulf_cup.jpgهفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با برتري تيم‌هاي فوتبال پاس همدان، شاهين بوشهر، شهرداري تبريز، نفت تهران و پيكان قزوين خاتمه يافت تا گره كور انتهاي جدول رده‌بندي كورتر شود.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، 8 تيم انتهايي جدول در شرايطي قرار دارند كه در خطر سقوط قرار داشته و در انتهاي 5هفته باقي مانده، ممكن است يكي از گزينه هاي سقوط باشند.

در اين بخش، به تحليل وضعيت اين هشت تيم به ترتيب جايگاه ‌آنها در جدول، از انتها به ابتدا با انتشار جدول ديدار‌هاي باقي مانده آنها مي پردازيم:

1- استيل آذين تهران

تيم فوتبال استيل آذين در پايان هفته بيست و نهم پس از قبول شكست در برابر شاهين بوشهر، با كسب 24 امتياز در رده هجدهم جدول قرار دارد و از هم اكنون مي توان از اين تيم به عنوان گزينه اصلي سقوط نام برد.

حسين هدايتي با همه هزينه‌هايي كه كرد، نتوانست استيل آذين را در ليگ برتر سربلند كند.

عوامل بسياري در بروز اين مساله نقش داشت كه تغييرات متوالي مديريت و سرمربي از يك سو و بازيكن سالاري موجود در اين تيم را مي مي توان از جمله مهمترين آنها دانست.

استيل آذين

2- پيكان قزوين

تيم فوتبال پيكان قزوين با بردي كه در برابر صباي قم به دست آورد، 29امتيازي شد اما همچنان در رده هفدهم باقي ماند.

پيكان هم با توجه برنامه ديدارهاي آينده‌اش كار سختي را براي صعود از رده هفدهم و خروج از جمع تيمهاي سقوط كننده دارد.

پيكان قزوين

3- راه‌آهن شهر ري

تيم فوتبال راه‌آهن با شكستي كه در ديدار ديروز در برابر پاس همدان پذيرفت، در امتياز 30 باقي ماند و با توجه به برد تيم‌هاي شاهين و پيكان، به رده شانزدهم جدول رده بندي نزول پيدا كرد.

راه‌آهن بازيهاي سختي را ادامه ليگ‌ پيش رو دارد و با توجه به شرايط مالي و برنامه بازيهاي آتي، مي توان به عنوان دومين كانديداي سقوط از اين تيم نام برد.

راه‌آهن

4- شاهين بوشهر

شاهين بوشهر نيز به عنوان يكي از تيم هاي منطقه خطر، با بردي كه در برابر استيل آذين بدست آورد خود را  از منطقه خطر رهاند و با 30 امتياز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به راه‌آهن به رده پانزدهم جدول صعود كرد.

برنامه بازيهاي بعدي شاهين به صورتي است كه با توجه به پتانسيل موجود در اين تيم، مي‌تواند در ليگ برتر بماند.

شاهين

5-پاس همدان

تيم فوتبال پاس همدان با بردي كه در برابر راه‌آهن بدست آورد 31 امتيازي شد و به رده چهاردهم جدول رده‌بندي صعود كرد.

برنامه ديدارهاي آينده پاس به شكلي است كه اين تيم مي تواند با توجخه به برنامه ديدارهاي ساير تيم‌هاي قعرنشين، با كسب حدود 4 يا 5 امتياز در 5 ديدار باقي مانده به راحتي در ليگ ماندگار بشود.

پاس

6- سايپا كرج

تيم سايپا اين هفته با قبول شكست در برابر فولاد خوزستان 31 امتيازي باقي ماند تا با توجه برد شهرداري تبريز و نفت تهران به رده سيزدهم نزول كند؛ سايپا با پاس همدان هم امتياز است و تنها به لطف تفاضل گل بهتر در رده بالاتر قرار گرفته است.

سايپا بازيهاي سختي را پيش رو دارد و امكان سقوط اين تيم نيز كم نيست؛ هرچند سايپا در طول فصل از جايگاه مناسبي برخوردار بود، اما نتايج اخير اين تيم و بازيهاي باقي‌مانده‌اش اين شرايط را پيش روي اين تيم گذاشته است.

سايپا

7- شهرداري تبريز

تيم فوتبال شهرداري تبريز به لطف بردي كه در برابر ملوان در تبريز بدست آورد، 32 امتيازي شد و تا رده دوازدهم در جدول رده‌بندي خود را بالا كشيد.

شهرداري تبريز بازي هاي سختي را پيش رو دارد، به همين سبب نمي تواند به جايگاه فعلي‌اش خيلي دل خوش كند؛ با وجود فاصله جدولي كه شهرداري نسبت به انتها گرفته، مي تواند يكي از كانديداهاي سقوط باشد.

شهرداري تبريز

8- نفت تهران

نفت تهران هم مانند شهرداري با بردي كه اين هفته برابر نفت آبادان بدست آورد، 32 امتيازي شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداري تبريز به رده يازدهم جدول رده بندي صعود كرد.

با اين وجود، بازيهاي سخت نفت در 5 هفته آينده مي‌تواند برد اين هفته اين تيم را بي‌اثر نمايد.

نفت تهران

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن