ديدار با راه‌آهن براي پاس سرنوشت ساز است

تيم پاس همدانديدار روز جمعه تيم‌هاي فوتبال پاس همدان و راه‌آهن شهر ري براي پاس بسيار سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، تيم فوتبال پاس همدان در صورت پيروزي در ديدار روز جمعه در برابر راه‌آهن مي‌تواند تا حد زيادي بقاء خود در ليگ برتر را تثبيت نمايد.

 تنها نماينده غرب كشور در ليگ برتر فوتبال، روز جمعه در ورزشگاه قدس همدان ميزبان راه‌آهن شهر‌ ري خواهد بود كه در صورت كسب سه امتياز، مي تواند به سومين برد متوالي دست يافته و جايگاه خود را در جدول رده بندي بهبود بخشد.

تيم پاس در اين ديدار بازيكن مصدوم و محروم ندارد و با استفاده از امتياز ميزباني و شرايط اين روزهاي تيم راه‌آهن، به راحتي اين بازي را به نفع خود خاتمه دهد.

بازيهاي تيم‌هاي انتهاي جدول در هفته‌هاي باقي مانده به شكلي است كه بيشتر آنها با هم دي ديدار خواهند داشت و امتيازات بين آنها تقسيم مي شود، در حالي كه پاس اين فرصت را دارد كه با پيروزي در برابر راه‌آهن در همدان و كسب 3امتياز در برابر شهرداري تبريز در هفته سي و يكم در همدان، در ليگ برتر باقي بماند.

از همين رو ديدار روز جمعه پاس در برابر راه‌آهن از حساسيت زيادي برخوردار بوده كه با تداوم روند نتيجه‌گيري هاي اين تيم، پيروزي در برابر راه‌آهن دور از دسترس نخواهد بود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن