دیدگاه باقر جنتی کارشناس فوتبال پیرامون بازی پاس و شهرداری

b_150_100_16777215_00_images_photo_2016-09-05_09-58-00.jpgمربیان کاردان قبل از این بازی می دانستند که نتیجه بازی پاس و شهرداری بستگی به شرایط روانی هر تیم دارد.

به نظرم شهرداری با توجه به اینکه بیشتر از حریف تمرین کرده بود و پاس از این موضوع نگران بود و تصور می کرد تیم شهرداری در حمله و دفاع بسیار تحت فشار قرارش می دهد و بایستی حداقل در ۱۵ دقیقه اول بسیار جسور بازی کرده و از نظر روانی به حریف القا می کرد که با تمرین زیاد هماهنگ شده و انگیزه برتری دارد و این عامل برگ برنده شهرداری می شد.

 اما وقتی پاسی ها دیدند که حریف چیز خاصی ارایه نمی دهد به بازی مسلط شدند به گونه ای که شهرداری در نیمه اول در تدارک حمله از تمام منطق زمین  حتی سه پاس متوالی هم نداد و فقط وقتی صاحب توپ می شد که بازیکنان پاس مرتکب خطا شدند.

شماره ۲۱و۶حریف نبض بازی را در دست داشتند و شهرداری طرحی برای مختل کردن کارشان ارائه نداد.///دفاع چپ پاس که در انالیزهای قبل از بازی بعنوان نقطه ضعف تصور میشد (محمد رضا احمدی)یکی از نقاط قوت پاس بود که با تکنیک خوبش در حفظ توپ کمک زیادی به پاس کرد.

شهرداری در عمق خط دفاع بسیار اسیب پذیر بود و متاسفانه شماره ۱۳بعنوان مدافع اخر غیر بومی با پاهایی کوتاه و شتاب کم و تکنیک ضعیف، نقطه ای بود که بارها توسط پاس های عمقی طراح پاس مورد حمله قرار گرفت و گل اول بازی هم روی این مورد و فاصله زیاد دو مدافع اخر شهرداری زده شد.

موارد دیگری هم هست که بدلیل کمبود وقت خودم و اینکه نمیخوام وقت عزیزان را بگیرم از ذکرشان صرف نظر میکنم. بنده کمتر بازی بزرگسالان را میبینم اما چون کاپیتان های هر دو تیم شاگردانمان بودند و از ۴بازیکن ثابت و بومی پاس ۳بازیکن(احمدی,حاتمی,لطفی )۲بازیکن بومی شهرداری (بلوری و زمانی )و در کل بدلیل اینکه از ۱۱بازیکن بومی ثابت دو تیم ۶نفرشان حاصل کار پایه ای بنده و اقای امینی بودند از مرحله‌ گرم کردن تا خروج اکثر بازیکنان از استادیوم در محل مسابقه حضور داشتیم.,,,موفق باشید

انشاالله هر دو تیم نماینده استان بتوانند در اینده با حمایت دیگران و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از حیثیت فوتبال استان دفاع کرده و شاهد صعود دوستانمان به لیگ یک باشیم.

باقر جنتی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن