نبرد نمایندگان همدان مقابل جنوبی های ایران

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_8.jpgهفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در گروه سوم در حالی عصر امروز با برگزاری شش دیدار انجام می شود که در مهمترین دیدارهای این گروه نیروی زمینی تهران صدرنشین گروه میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

به گزارش"همدان فوتبال"، در دیگر دیدارهای مهم این گروه شاهین توسعه کیش از پاس همدان پذیرایی می کند و هف سمنان میهمان قعرنشین جدول رده بندی است و کارا شیراز، سردار بوکان و شهرداری همدان سه تیم شکست خورده هفته نخست به ترتیب به مصاف آلومینیوم هرمزگان، کاسپین قزوین و شاهین ماهشهر می روند.

نیروی زمینی – شاهین شهرداری بوشهر، (نبرد مدعیان برای صدرنشینی)

برد پرگل نیروی زمینی در هفته نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور برابر شهرداری تبریز این تیم را بالاتر از سایر تیم های پیروز میدان در این گروه صدرنشین کرد.

این پیروزی ارزشمند نیروی زمینی خط و نشانی بود برای حریفان گروه سه لیگ دسته دو تا با احتیاط بیشتری در برابر صدرنشین هفته نخست ظاهر شوند.

نیروی زمینی برای دومین هفته پیاپی میزبان حریفان خواهد بود و قطعا می کوشد تا با کسب سه امتیاز در این بازی خانگی، جایگاه خود را در صدرجدول استحکام بخشد.

شاهین شهرداری بوشهر نیز تنها با یک گل کمتر نسبت به تیم نیروی زمینی تهران، همراه با تیم های پاس و کاسپین قزوین تیم های سه امتیازی اما دو گله گروه سه به شمار می روند.

شاهین هفته گذشته مقابل تیم پرچالش آلومینیوم هرمزگان به پیروزی ارزشمند دو بر صفر دست یافت تا با روحیه مضاعف به مصاف نیروی زمینی برود.

خبر خوش برای شاهینی ها بازگشت افشین محمدی مهاجم گلزن فصل قبل است که با رهایی از کمند مصدومیت آماده حضور در مسابقات می باشد.

شاهین توسعه کیش – پاس همدان، ( شاهین زخمی به دنبال شکار پاس)

شکست تلخ شاهین توسعه کیش مقابل تیم مدعی و پرمهره هف سمنان باعث شد تا این تیم در هفته نخست لیگ دسته دو کشور در جمع تیم های بدون امتیاز قرار بگیرد.

شاهینی ها همانند فصل قبل شروع مناسبی در لیگ دو نداشته اند و اکنون با تغییرات مدیریتی در این باشگاه به دنبال شوک روحی لازم برای قرارگیری در مسیر موفقیت است.

مشکلات مالی همچنان در این تیم پابرجاست و هنوز اسپانسر جدید دست بکار نشده است. با این حال شاگردان رسول غنی زاده به دنبال جبران شکست هفته گذشته و قرار گرفتن در ریل پیروزی هستند.

مهمترین نقطه قوت شاهین یا همان بانی گستر کیش هوای شرجی و گرمای جزیره است و این امتیاز میزبانی می تواند آنها را برای شکار پاس مهیا سازد.

پاسی ها هم برای قرارگرفتن در شرایط آب و هوایی کیش که بسیار متفاوت با همدان است، دو روز زودتر به جزیره سفر کرده اند.

شاگردان رضا طلایی منش پس از برد مهم مقابل شهرداری دیگر تیم همدانی توانستند روحیه مضاعف برای دیدار امروز کسب کنند. این تیم پیش قرارداد مالی بازیکنانش را هم پرداخت کرده و شرایط درون اردویی پاسی ها به مراتب بهتر از شاهین کیش است.

کارا شیراز – آلومینیوم هرمزگان (نبرد حساس بازنده ها در دیار شاعران نامی)

حتی خوشبین ترین هواداران فوتبال هم اصلا انتظار نداشت کارا شیراز که فصل پرسروصدایی را در نقل و انتقالات بازیکنان داشته است، در هفته نخست باخت دو بر صفر را مقابل کاسپین قزوین به ثبت برساند.

کارا شیراز قبل از شروع مسابقات خود را یکی از تیم های مدعی صعود مطرح کرده اما شکست هفته نخست نشان داد در عمل باید به این هدف رسید.

باخت نماینده شیراز باعث شد تا این تیم در هفته دوم که پذیرای تیم پرچالش آلومینیوم هرمزگان است، فقط به برد فکر کند.

آلومینیوم هرمزگان نیز پس از باخت پرحاشیه مقابل شاهین شهرداری بوشهر، از نگاه فوتبالدوستان به کبریت بی خطر تشبیه شده است.

شاگردان عباس سرخاب اگر با این روند لیگ دو را پیش ببرند چه بسا سرنوشت لیگ یک نصیبشان شود. بازیکنان جوان آلومینیوم هرمزگان برای رهایی از حواشی و اثبات توانایی خود باید در این بازی سخت خارج از خانه به برد فکر کنند.

سردار بوکان – کاسپین قزوین (برد و باخت ها به هم رسیدند)

سردار بوکان با شکست هفته قبل برابر شاهین ماهشهر در نیمه جدول گروه سه رسید تا برای جبران این باخت در اندیشه بازی خانگی امروز باشد.

بوکانی ها که علاقه خاصی به تیم سردار دارند و حضوری پرشمار در بازی های خانگی پیدا می کنند، در دیدار امروز قطعا ورزشگاه را مملو از تماشاگر خواهند کرد.

سردار بوکان امسال زیرچتر حمایتی شهرداری نیز قرار گرفته است اما نیاز است تا با کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده، این حمایت را پر رنگتر از قبل کند.

کاسپین قزوین بدون تردید یکی از بهترین نتایج هفته نخست را به نام خود ثبت کرد و حالا قصد دارد این پیروزی را همچنان تدوام بخشد.

قزوینی ها نیم نگاهی به تصاحب صدرنشینی دارند اما نقطه مقابل آنها در بازی امروز، تیمی شکست خورده با هزاران هوادار پرشور است.

شهرداری تبریز – هف سمنان (هف در عوارضی قعرنشین جدول)

تیم شهرداری تبریز ناکام ترین تیم هفته نخست گروه سه لیگ دسته دوم به شمار رفت. آنها در بازی خارج از خانه با سه گل اسیر بازی تهاجمی نیروی زمینی شدند تا این تیم به ظاهر نظامی بالاتر از سایر حریفان به صدرجدول برسد.

شهرداری تبریز برای جبران شکست تلخ هفته نخست چاره ای جز پیروزی در برابر یکی از پرمهره ترین تیم های حال حاضر لیگ دو ندارد.

هف سمنان امسال هزینه هنگفت را برای خرید بازیکنان جدید و حضوری پرقدرت در مسابقات انجام داده و حالا درصدد دومین پیروزی است.

سمنانی ها در صورت پیروزی شانس لازم برای تصاحب صدرجدول را دارند منتهی پنج تیم مدعی گروه نیز به همین هدف توجه دارند.

نماینده سمنان کار راحتی در تبریز نخواهد داشت و قطعا عبور از عوارضی تبریز برای آنها سخت و دشوار است.

شهرداری همدان – شاهین ماهشهر (بومی ها کم ادعا به هم رسیدند)

شهرداری همدان با سرمربی جوان خود نتوانست مقابل تیم همشهری یعنی پاس در هفته نخست لیگ دو به امتیاز برسد. شاگردان هادی گل محمدی شروع خوبی مقابل پاس داشتند اما کم تجربگی و از دست دادن فرصت ها سبب شد تا با دریافت دو گل نا بهنگام، غافلگیر شوند.

شکست شهرداری در حالی شکل گرفت که مشکلات مالی همچنان گریبان این تیم را گرفته و مدیرعامل کم تجربه و جوان باشگاه نتوانسته کاری از پیش ببرد.

خیلی ها غیرفوتبالی بودن مدیرعامل شهرداری همدان را یکی از دلایل اصلی در شروع نامناسب این تیم در لیگ دو می دانند در حالیکه وی حضورش در راس باشگاه شهرداری را عامل صعود این تیم به لیگ دو می داند!

تیم شهرداری همدان برای جابجایی جایگاه خود محکوم به پیروزی در این بازی خانگی است. تیم شاهین ماهشهر نیز همچون شهرداری همدان با اتکا به بازیکنان بومی و کم ادعا، در دیدار هفته نخست توانست برد ارزشمند برابر سردار بوکان کسب کند و اکنون درصدد کسب دومین پیروزی پیاپی و رسیدن به بالانشینان جدول گروه سه است.
منبع : دی اسپورت

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن