در فوتبال نونهالان استان

چهره مدعيان صعود امروز مشخص مي‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgروز دوم از رقابت‌هاي فوتبال نونهالان استان دنبال شد و تيم‌هاي پاس همدان، شهرداري مريانج، وحدت ملاير و تويسركان مقابل حريفان خود به پيروزي رسيدند تا نسبت به صعود اميدوار باشند.

به گزارش "همدان فوتبال"، رقابت‌هاي فوتبال نونهالان استان در دو گروه جنوب و شمال با شركت 10 تيم در شهرهاي ملاير و كبودراهنگ دنبال برگزار می‌شود كه در گروه شمال، تيم نونهالان پاس با 3 گل، ایساتیس كبودراهنگ را شكست داد تا با 4 امتياز از بخت بالايي براي صعود برخوردار باشد.

در ديگر ديدار اين گروه شهرداري مريانج 1-4 از سد شهرداري رزن گذشت. در اين گروه پاس با 4 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي شهرداري رزن و شهرداري مريانج نيز با 3 امتياز در رده دوم قرار دارند.

در گروه جنوب نيز تيم وحدت ملاير 2-3 نونهالان نهاوند را شكست داد و تويسركاني‌ها جشنواره‌اي از گل به راه انداختند و 2-6 شهيد اميني همدان را گلباران كردند. در اين گروه به غير از شهيد اميني همه تيم‌ها 3 امتيازي هستند و رقابت سختي با يكديگر دارند. شهيد اميني هنوز مزه امتياز را نچشيده است.

در ادامه اين رقابت‌ها و در بازي امروز در گروه شمال و در ورزشگاه شهيد شعاعي كبودراهنگ ابتدا شهرداري مريانج و پاس همدان به مصاف هم مي‌روند و سپس تيم علم و ادب همدان و ايساتیس كبودراهنگ با هم ديدار مي‌كنند.

در گروه جنوب نيز در بازي اول شهيد اميني و وحدت ملاير مقابل هم صف‌آرايي مي‌كنند و آنگاه دو تيم آموزش و پرورش ملاير و نهاوند رودر روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن