قطعیت صعود سه تیم به مرحله نیمه‌نهایی

شهرداری رزن 10تایی شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_madresefotbal.jpgدور چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان باشگاه‌های استان با قطعی شدن صعود تیم‌های پاس همدان، علم و ادب همدان و آموزش و پرورش ملایر به پایان رسید.

به گزارش "همدان فوتبال"، در روزهایی که مسابقات ورزش در بیشتر رشته‌های ورزشی به دلیل ماه مبارک رمضان متوقف شده تا در بعد از افطار برگزار می‌شود رشته فوتبال در رده سنی پایه در استان در حال برگزاری و پیگیری است.

مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان استان که امسال با نظم خاصی توسط هیئت فوتبال در حال برگزاری است با حضور 10 تیم نهاوند، تویسرکان، ایساتیس کبودراهنگ، آموزش و پرورش ملایر، شهید امینی، پاس، علم و ادب همدان، شهرداری رزن، وحدت ملایر و شهرداری مریانج پیگیری می‌شود.

بر اساس تصمیم هیئت فوتبال و کمیته مسابقات این هیئت 10 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه شمال و جنوب در شهرهای کبودراهنگ و ملایر مسابقات خود را به صورت متمرکز برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله صعود کند.

در دور چهارم این رقابت‌ها در گروه شمال که به میزبانی استادیوم شهید شعاعی کبودراهنگ برگزار شد تیم ایساتیس کبودراهنگ در این دور و هفته استراحت داشت و نظاره‌گر مسابقات بقیه تیم‌های گروه بود.

در یکی از این مسابقات نونهالان پاس جشنواره‌ای از گل راه انداختند و موفق شدند حریف نه چندان قدر خود شهرداری رزن را با حساب 10 بر صفر از پیش رو بردارند و راه را برای صعود به مرحله بعد هموار کنند.

در این گروه بازی تیم علم و ادب همدان دو بر یک شهرداری مریانج را شکست داد تا بتواند همراه با تیم پاس برای صعود به مرحله بعد با 10 امتیاز اندوخته‌ای که دارند خود را آماده کنند.

در گروه جنوب نیز که به میزبانی تختی ملایر برگزار شد نماینده تویسرکان موفق شد برابر تیم وحدت ملایر با حساب دو بر یک به برتری برسید.

دیگر تیم مدعی این گروه تیم آموزش و پرورش ملایر با نتیجه پر گل پنج بر یک شهید امینی همدان را شکست داد تا با کسب 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد و صعود خود را به دور بعد این رقابت‌ها قطعی کند.

در این گروه در دور چهارم نهاوند با قرعه استراحت روبه‌رو بود.

در این رقابت‌ها 10 تیم نهاوند، تویسرکان، ایساتیس کبودراهنگ، آموزش و پرورش ملایر، شهید امینی، پاس، علم و ادب همدان، شهرداری رزن، وحدت ملایر و شهرداری مریانج شرکت دارند که در دو گروه شمال و جنوب در شهرهای کبودراهنگ و ملایر مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

 

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال دور پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی فوتبال نونهالان استان پنج‌شنبه سوم مرداد ماه در کبودراهنگ و ملایر پیگیری می‌شود تا در نهایت چهره چهار تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات مشخص شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن