فوتسال فامنین مي‌تواند يك پايگاه قدرتمند براي فوتسال استان باشد

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgرییس هیات فوتبال شهرستان فامنین گفت : اگر در فوتبال فامنین سرمايه‌گذاري شود فوتسال این شهرستان مي‌تواند يك پايگاه قدرتمند براي رشد فوتسال استان باشد.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، احمد قربانی نژاد در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در این شهرستان گفت: شهرستان فامنین با داشتن یک تیم در لیگ برتر و دو تیم در لیگ دسته اول فوتسال مي‌تواند يك پايگاه قدرتمند براي رشد فوتسال استان باشد.

 

وی  افزود: در حال حاضر تعامل خوبی بین هیات فوتبال با اداره ورزش و جوانان شهرستان برقرار است و بحث مالی تنها مشکل هیات محسوب می شود که امیدواریم با حمایت مسوولین و خیرین شهرستان این مشکل نیز مرتفع گردد.


وي در ادامه با اشاره به فعاليت تيم فوتبال فامنین در ليگ دسته اول استان اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر اینکه تيم فوتسال فامنین  در ليگ برتر در حال فعاليت است، باشگاه‌هاي مختلفي نيز در اين شهرستان فعاليت مي‌كنند كه اين را واقعاً يك نكته و حركت بسيار مثبت می باشد


احمد قربان نژاد تصريح كرد: همه اهالی فوتبال شهرستان بايد دست به دست يكديگر داده و تلاش كنند كه فوتبال فامنین خود را در استان اثبات كرده و نشان بدهد.


وي خاطرنشان كرد: در بحث زيرساخت‌ها و امكانات ورزشي  خوشبختانه مشکلی خاصی در شهرستان وجود ندارد و شهرستان فامنین می تواند میزبان مسابقات فوتبال استان باشد.


رئیس هیئت فوتبال شهرستان فامنین در ادامه  گفت: برگزاری لیگ برای فوتبال شهرستان بسیار حائز اهمیت است و موجب رشد فوتبال می شود.


وی استقبال جوانان شهرستان در مسابقات جام رمضان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری یکی از مهمترین علل رشد فوتسال در شهرستان فامنین می باشد


وی در خصوص وضعیت داوران این شهرستان گفت : در حال حاضر 10 داور در شهرستان فامنین فعالیت می کنند و خوشبختانه محمود دولتی داور ملی کشور نیز از این شهرستان در مسابقات کشوری مشغول به فعالیت می باشد.


قربانژاد در پایان با تقدیر از خیرین ورزش دوست فامنین گفت : در این چند وقت اخیر با نتایج خوبی که فوتسال شهرستان کسب نموده است خیرین نیز رو به حمایت از این رشته9 ورزشی آوردند و حتی فامنینی های که مدتها در خارج از استان بوده اند نیز با شنیدن خبر موفقیت فوتسال شهرستان به این تیم کمک کرده اند که جای تقدیر و تشکر از همه این عزیزان را دارد.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن