معرفی سرمربی جدید تیم فوتسال علیصدر

b_150_100_16777215_00_images_stories_fotsalll.jpgمدیر عامل باشگاه علیصدر همدان طی جلسه ای سرمربی جدید این باشگاه را به عوامل و اعضای تیم معرفی کرد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، جلسه معارفه سرمربی جدید  تیم فوتسال علیصدر در محل دفتر باشگاه   فرهنگی ، ورزشی علیصدر برگزار شد و علیرضا خسروی به عنوان سرمربی جدید این تیم به بازیکنان و عوامل تیم معرفی شد.

 

در این مراسم عبدالرضا رضائیان ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان و عوامل تاثیرگذاری که در صعود تیم علیصدر به لیگ یک کشور و شکوفائی فوتسال استان نقش داشته اند و گفت : سیاست فعلی باشگاه بر حمایت همه جانبه  ازحضور پرقدرت در لیگ یک فوتسال کشور، استعداد یابی و پرورش بازیکنان خوب و بومی است، می باشد و در این راستا بر آن شدیم تا مدیریت این امر مهم را بر عهده فرد با تجربه ای قرار دهیم تا به هدفی که در این راستا داریم نزدیک شویم.


وی  ضمن تشکر ویژه ازآقای مرتضی عظیمی مربی جوان و با آتیه همدانی که پیش از این مسئولیت تیم را بر عهده داشت افزود:  با درنظر گرفتن سوابق و تجربیات درخشان یک دهه ای آقای علیرضا خسروی در تیم های فوتسالی لیگ های دو ، یک و برترکشور و با مشورت و در نظر گرفتن جمیع جهات و اینکه نامبرده نقش برجسته ای در صعود تیم داشته است،  مدیریت فنی  را به ایشان سپردم و در کنار وی آقای مرتضی عظیمی به عنوان مربی تیم را همراهی خواهند کرد .

 

مدیرعامل باشگاه علیصدر در پایان به وی تأکید کرد: سیاست اجتناب ناپذیر ما در تشکیل تیم های کاملا بومی و در شرایط اجبار جذب گزینه های غیر بومی می باشد این سیاست در تمامی رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید اعمال خواهد شد.

 


نظرات   

 
0 #6 سيدحسين 1392-06-26 00:34
باسلام خدمت علاقمندان فوتسال همدان
آحسيني رضايت ندارند بنام ايشان با رشدفوتسال بومي مخالفت شود
 
 
+56 #5 futsali 1392-06-21 15:06
دراينكه آحسيني تحصيلكرده وبا دانش است وتوان فني بازيكنان حاصل آموزش ايشان است شكي نيست ومسئولين عليصدروبازيكنان هم به آن اذعان دارندكه حضور مربي ليگ برتري در تمرينات ومقايسه برتوان ودانش آحسيني صحه گذاشته است ولي همانطور كه آحسيني ميداند اخلاق او با شرايط حاكم هماهنگ نيست.همان بهتر كه برگردد آلمان همانطور كه چندسال درآنجابود
 
 
+50 #4 futsali 1392-06-21 15:04
بازيكناني كه الان درفوتسال همدان هستند محصول آموزش آحسيني هستند ومربي تخصصي فوتسالي درهمدان نيست كه راه را ادامه دهد.آحسيني از معدود مربيان كشوراست كه مدرك مربيگري فوتسال از فيفا دارد وبه حساب علاقه كار كردواحتياج به پول هم نداشت وافكار روستايي وعملكردغلط مديرباشگاه وغيره ايشان را فراري دادومسئولين باشگاه اگر شعور داشته باشند ميدانند كه فاصله فني بازيكنان آموزش ديده توسط آحسيني آنقدرزياد شده كه نيروي بومي همطرازپيدا نميشود.
 
 
+53 #3 سعيد91 1392-06-18 20:51
از سيبيل آقاي يدي بايد خجالت بكشيد كه به توانايي طلايي منش اعتقاد دارد نه اينكه آحسيني را فراري بدهي تا فاميل بازي كني.كدام تيم نوجوان-جوان-اميد؟ چندتا بچه را جمع كردن وداعيه تيم پايه داشتن؟جنگ زرگري راه انداختن وبي احترامي كردن به آحسيني بومي گرايي است.
 
 
+52 #2 hg,kn 1392-06-18 20:43
حضور چندماهه خسروي درعليصدروكيفيت فني بازي مويد توان فني درخشان نامبرده بود!!!!!!!.اگر روي نيمكت ننشست بخاطرافت كلاس بود.كدام سابقه درخشان؟؟؟؟ كدام مقام؟؟تباني با باجناق وانداختن تيم ارژن توي بازي هلال احمرتبريز(خسروي)-ميثاق تهران(خوراكچي)درخشان است؟اگرخوب بود امسال بهش تيم ميدادند.دلال بازي هم سرسفره 250ميليوني فوتسال همدان نشست؟آينده معلوم خواهدكرد.
 
 
+5 #1 kami 1392-06-18 20:32
موفق و سر بلند باشید...با ارزوی سزبلندی کهن دیارمان :همدان :-*
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن