دوم خرداد، احتمال برگزاري پلي​آف

b_150_100_16777215_00_images_stories_play_off2.jpgيکي از مسئولان رسمي فدراسيون فوتبال در تماسي که با باشگاه سرچشمه داشته به آن‌ها اعلام مي‌کند که بازي رفت مرحله پلي‌آف ليگ يک، روز پنج‌شنبه دوم خرداد در همدان برگزار خواهد شد و اين باشگاه به فکر تهيه امکانات برگزاري اين بازي باشد.

به گزارش "همدان فوتبال"، بازي برگشت دو تيم هم روز پنج‌شنبه هفته بعد در شهر سرچشمه برگزار خواهد شد تا تکليف حريف ذوب‌آهن در مرحله پلي‌آف صعود به ليگ برتر مشخص شود.

تيم سرچشمه نيز که در تهران اردوي آمادگي خود را برگزار کرده طي همين هفته راهي همدان خواهد شد. با اين حساب تيم استقلال خوزستان به جاي شهرداري تبريز راهي ليگ برتر خواهد شد و پاس همدان نيز به مرحله پلي‌آف راه پيدا مي‌کند.

اين در حالي است که بسياري از مسئولان تيم همداني از جمله سرپرست و سرمربي تيم پاس نيز به دليل درگير بودن با تباني محروم هستند و فدراسيون فوتبال با توجه به مسائل پيش آمده و درگير بودن اکثر تيم‌هاي بالاي جدولي گروه دو به تباني و همچنين نزديکي تاريخ بازي‌هاي پلي‌آف به انتخابات رياست جمهوري اين تصميم را هم بررسي کرد که تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز و مس سرچشمه مستقيم به ليگ برتر صعود کنند و ذوب‌آهن نيز در ليگ برتر باقي بماند که ظاهرا اين تصميم به تصويب نرسيده است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن