نمایندگان استان به داد پاس برسند

b_150_100_16777215_00_images_stories_kho-kar.jpgبا قطعی شدن رفتن پیریایی از استانداری استان و رفتن وی به استان قم ،صندلی استاندار استان خالی شد و پاس بدون رییس هیئت میره ماند که به همین سبب این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، با توجه به اینکه تمام بودجه های پاس از استانداری تامین می شود در حساس ترین زمان ممکن که نیاز به بودجه های خوب برای جذب بازیکنان مورد نظر و در زمانی که تمام تیم های مدعی در فصل نقل و انتقالات دست روی دست نگذاشته اند و در حال جذب بازیکنان مورد نظر هستند.

این موضوع برای پاس به معضل جدید تبدیل شده و با توجه به اینکه بدهی های فراوان و میلیاردی ممکن است ضربه سختی به پاس بزند و در طول فصل گریبان این تیم را بگیرد.

تنها مرجعی که می تواند در استان جلوی این وضعیت تلخ را برای پاس بگیرد، آقایان امیر خجسته و ابراهیم کارخانه ای دو نماینده توانمند استان هستند.

 

با توجه به علاقه خاصی که آقای خجسته نماینده استان در مجلس شورای جمهوری اسلامی به ورزش دارد باید در این برهه از زمان وضعیت هیئت مدیره پاس را هرچه زودتر مشخص کند و با حمایت خود از پاس راه حضور قدرتمند پاس را در لیگ دسته اول هموار کند.

جدایی استاندار که رییس هیئت میره پاس نیز بودد اوضاع پاس را بحرانی کرده است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن